הום סטיילינג

משנכנס אדר: איך מוסיפים שמחה לבית באמצעות הום סטיילינג?

בין אם אתם יוצאים ממנו בבוקר וחוזרים רק לקראת ערב, ובין אם אתם מבלים בו חלק ניכר מהיום – הבית שלכם הוא המקום המשמעותי והחשוב ביותר בחייכם. לכבוד חודש אדר יצאנו לגלות,איך מכניסים שמחה לבית באמצעות צבע, האם באמת אפשר להשתמש ב"הום סטיילינג" כדי ליצור אווירה מרוממת ומעודדת בבית, ומהו הדבר האחד שאין לו שום תחליף עיצובי. מרבין עוד ועוד

אא

כולנו רוצים בית שמח, מלא באווירה טובה, חיוכים ואושר. הרי הדבר הראשון שאדם מרגיש כשהוא נכנס אלינו לבית זו האנרגיה שבו. לפני שנצלול לתוך כתבה מלאה בטיפים (מעולים) ליצירת שמחה בבית על ידי עיצוב והום סטיילינג, נדגיש את הברור מכל: בית מלא במצוות ומעשים טובים הוא בית שמח, גם אם אין בו ולו רמז אחד לעיצוב ודקורציה.אין שום תחליף עיצובי, יקר ויפה ככל שיהיה, לאווירה השמחה והטובה שנוצרת בבית כתוצאה מלימוד תורה, מידות טובות, מעשים טובים ושמירת הלשון. אנחנו כאן רק כדי להזכיר שאפשר לחדד את השמחה על ידי הוספת יופי וצבע. כמו שאמרו חז"ל: דירה נאה... וכלים נאים, מרחיבים דעתו של אדם.

עכשיו משהבהרנו נקודה חשובה זאת, בואו נגלה מהם 10 הטיפים ליצירת אווירת שמחה בעזרת הום סטיילינג ועיצוב. מוכנים להתחיל?

1. הוסיפו כריות צבעוניות ושמיכות

כריות ושמיכות הן דרך קלה וזולה להוסיף צבע וטקסטורה לחדר. בחרו צבעים שמשמחים אתכם ומעוררים בכם תחושה חיובית.

 

2. הציגו יצירות אמנות שאתם אוהבים

תמונות נוף, צילומים וכמובן ציורים משעשעים של הילדים – כל דבר שגורם לכם לחייך יוסיף שמחה אמיתית בבית. אין צורך לרכוש יצירות אמנות באלפי שקלים, גם הדפס נוף פשוט או ציור חמוד של הילדה מהגן – עושה את העבודה.

 

3. השתמשו בצמחים

צמחים מוסיפים חיים וצבע לחדר,  וגם ידועים כמטהרים את האוויר. בחרו צמחים קלים לטיפול, ותוכלו ליהנות מהם לאורך זמן.

 

4. הוסיפו נרות ריחניים

נרות ריחניים יכולים ליצור אווירה נעימה ומרגיעה בבית. בחרו ניחוחות שאתם אוהבים, כמו וניל, פירות יער או פרחים. לריח טוב יש השפעה נהדרת על מצב הרוח, וכבר אמרו חז"ל במסכת ברכות: "איזהו דבר שהנשמה נהנית ממנו ואין הגוף נהנה ממנו, הוי אומר זה הריח". אם אתם חוששים להשתמש בנרות, תוכלו להשתמש במבער חשמלי בו מטפטפים כמה טיפות של שמן ריחני לתוך מים. ריח נעים בבית ממש מנווט את מצב הרוח לכיוון החיובי.

 

5. השתמשו בפריטים דקורטיביים

פריטים כמו קערות, פמוטים, סלסלות קטנות - יכולים להוסיף עניין ויזואלי לחדר. אם מדובר בפריטים אישיים שאספתם לאורך השנים – הערך הסנטימנטלי שיש בהם יעורר בכם זיכרונות נעימים ויעלה חיוך על פניכם.

 

6. צבעו את הקירות בצבעים שמחים

צבעים בהירים וחיים יכולים להפוך חדר למקום שמח ומזמין. בחרו צבעים שמתאימים לטעם האישי שלכם ולסגנון העיצוב של הבית. אפשר גם להשתמש בטפטים עם הדפסים שמחים.

טפטים יכולים להוסיף עניין וצבע לקירות, וגם להגדיר את האווירה בחדר. בחרו טפטים עם הדפסים שמשמחים אתכם ונותנים לכם תחושה טובה בכל פעם שאתם מסתכלים עליהם.

 

7.הקפידו על תאורה נכונה

תאורה טובה יכולה להפוך חדר למקום שמח ומזמין. השתמשו הן בתאורה טבעית והן מלאכותית כדי ליצור את האווירה הרצויה. חדר מואר הוא חדר שמח בעוד חדר חשוך ואפל יכול ממש לדכא ולהשרות אווירה לא נעימה. הדליקו אור!

 

8. סדרו את הבית

בית מסודר ומאורגן נותן תחושה נעימה ורגועה. הקפידו לסדר את הבית באופן קבוע ולפנות כל דבר שאינו בשימוש כדי לא ליצור אווירה עמוסה וכבדה. יחד עם זאת – אל תיבהלו מהבלגן שיש בבית מדי פעם בפעם – בית עם צעצועים וערמות כביסה מראה על חיים שמתנהלים, ברוך השם. זכרו להודות על כך ולהגביר את אווירת השמחה על ידי ההודיה להשם יתברך.

 

 

9. הוסיפו אלמנטים אישיים

תמונות משפחה, מזכרות מטיולים וכל דבר אחר שמעורר בכם זיכרונות נעימים יכול להוסיף שמחה לבית. אל תשאירו את התמונות שלכם בטלפון, פתחו אותן והכינו קיר תמונות משפחתי שירחיב את לבכם בכל פעם שתעברו לידו.

 

10. השקיעו בארון הקודש

אחרון חביב והחשוב ביותר: אם יש משהו שיוצר אווירה שמחה ורגועה בבית – זה ארון ספרי קודש. תנו לארון הספרים מקום של כבוד אצלכם בסלון והפכו אותו לחלק מהעיצוב. סדרו את הספרים באופן שמזמין עיון וקריאה, ונסו לשלב במדפים פריטים דקורטיביים כמו עציצי פלסטיק קטנים או פריטי יודאיקה. ארון ספרי הקודש משרה אווירה מרוממת ומעצימה, ואף מחזק את תחושת הביטחון והשמחה בבית.

וכמובן – אל תשכחו ליהנות מהתהליך! עיצוב הבית והום סטיילינג הם דרך מצוינת להביע את היצירתיות שלכם וליצור מקום שמח ומזמין עבורכם ועבור משפחתכם.

תגיות:אדרהום סטיילינגשמחה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה