סלבס בהתחזקות

כוכב הריאליטי הודיע: "קיבלתי על עצמי ציצית"

גיא איתן, שכיכב בטלוויזיה, לקח על עצמו ציצית במשך 40 יום. מאוחר יותר הוא קרא לעוקבים שלו להצטרף אליו ולקבל על עצמם מצוות

(צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי / פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: יעקב נחומי / פלאש 90)
אא

גיא איתן הפך לדמות מוכרת בשנה האחרונה. הוא היה על מסך הטלוויזיה ונחשב לכוכב ריאליטי. באמצעות חשבון האינסטגרם שלו הוא מעביר מסרים רבים. זו אולי הסיבה שבגללה הוא הפך גם לאושיית רשת.

בחודשים האחרונים איתן משתף את העוקבים במה שעובר עליו. יש לו כרבע מיליון עוקבים, כך שהדעה שהוא משמיע ברשתות החברתיות נחשבת לפופולרית. 

מדי פעם איתן משתף את העוקבים בשיעורי תורה שבהם הוא לוקח חלק. לאחרונה, כך נראה לפי חשבון האינסטגרם שלו, הוא נמצא בתהליך התחזקות, ומודה כי הוא מתקרב לבורא עולם.

ביום שני השבוע, כך שיתף, הוא לקח חלק בשיעור תורה שהעביר הרב שניר גואטה. הוא סיפר כי יצא ממנו מחוזק, עם קבלה לעתיד. "הבטחה זו הבטחה", כתב בסטורי בחשבון האינסטגרם שלו, "לקחתי על עצמי מהיום 40 ימים ללכת עם ציצית".

זו הפעם השנייה שאיתן לוקח על עצמו את מצוות הציצית. בפעם הקודמת, לפני מספר חודשים, לבש ציצית למשך 40 יום. כעת, ברשת מעריכים שהוא עשוי לקחת על עצמו בקרוב את המצווה ולהקפיד על הציצית דרך קבע. "מי שיכול להצטרף שתבוא עליו הברכה", סיים בפנייה לעוקבים.

אושיית רשת שמכירה מקרוב את איתן ואף הופיעה באותה תכנית בה התפרסם היא שיר צרפתי. חלק מהעוקבים שלה זיהו לאחרונה סממן שמאפיין אותה – היא החלה להתלבש בצניעות, ובימים האחרונים, כשהצהירה ש"צניעות זו מלכות!", לא היה ספק שהיא מתחזקת.

במוצאי השבת היא ערכה סשן שאלות ותשובות בחשבון האינסטגרם שלה. היא נשאלה מדוע הסירה את התמונות עם בגדי הים, ולא השאירה את העוקבים ללא תשובה. "עשיתי את זה מהסיבה הפשוטה - אני חוזרת בתשובה", השיבה. "אני מאושרת מאוד, ברוך השם! במיוחד בתקופה הזו שאני מתחזקת, ה' איתי כל רגע ורגע".

בהמשך, צרפתי זכתה למחמאות מעוקבת שלה והוסיפה: "את פשוט מחזקת אותי ברמות, כמה כוח יש לצניעות ואמונה. לראות תגובה כזאת מחזקת אותי בטירוף ועושה אותי מאושרת. אני אוהבת אתכם ברמות, אין על האמונה ואין על הצניעות, ללא ספק".

תגיות:התחזקותציציתגיא איתן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה