תוכן שיווקי

המשקיעים הישראלים גילו את להיט הנדל"ן של אירופה

״דירה מניבה ביעד המבוקש ביותר באירופה״: הזדמנות לרכישת דירה קסומה בלב פורטו עם הון עצמי החל מ- 70,000 יורו בלבד – מימון של עד 75% ופוטנציאל רווח גבוה!

פורטוגל | פיקסבייפורטוגל | פיקסביי
אא

העיר פורטו נחשבת מזה שנים לאחד מלהיטי הנדל״ן המבוקשים ביותר עבור משקיעים ישראלים ולאחרונה הביקוש עלה עוד יותר לנוכח העובדה שכעת לישראלים קל יותר לקבל משכנתא בפורטוגל בגלל ההכנסות הגבוהות ביחס לאזרח המקומי – בממוצע פי 3.

״ההכנסה הגבוהה של ישראלים ביחס לאזרחים המקומיים בפורטוגל מאפשרת כעת לקבל מימון של עד 75% ועם הון עצמי נמוך לרכוש דירה באחד האזורים הנחשבים לנחשקים ביותר באירופה״, אומר דניאל ארד, בעלים קוואנטום נדל״ן, המתמחה בהשקעות ויזמות נדל”ן בחו”ל ומוסיף: ״ההשקעה שלנו פותחת למשקיעים הישראלים את הדלת לאירופה – עם הון עצמי של 70,000 יורו בלבד תוכלו לרכוש דירה בפרויקט היזמי שאנו בונים בשם Cloverhill הנמצא בלב פורטו, ממש בסיטי סנטר וליהנות מפוטנציאל תשואה שנתית של כ- 8-12% על ההון העצמי, בנוסף לצפי לעליית ערך הנכס – זו עסקה שספק אם נראה שוב בקרוב״.

ה'גאולה' של פורטוגל

פרויקט Cloverhill נמצא ברחוב אלגריה המבוקש, בלב הסיטי סנטר של פורטו – מקום מוכר ומרכזי המציע את כל הטוב שיש לעיר להציע: תחבורה ציבורית נוחה ומהירה, מסעדות, דירות נופש ומלונות. ״אם נשווה את המיקום לישראל אז מדובר כאן ב'גאולה' של פורטו״, מספרת לנו חן הרמן מנכ״לית החברה ומוסיפה, ״הפרויקט נמצא במרחק הליכה של 7 דק׳ בלבד משדרת הקניות המרכזית והמוכרת SANTA CATARINA, שם תמצאו אינספור רשתות מוכרות, בתי קפה, מסעדות ועוד״.

ההשקעה בפרויקט Cloverhill כוללת רכישת קרקע עם בניין המיועד להריסה ובנייה חדשה של 29 דירות מפנקות בעלות חדר שינה וסלון (T1), על גינות פרטיות בקומת קרקע, מרפסות רחבות במיוחד ובשטח של 50-70 מ״ר – דירות מושלמות להשכרה לטווח קצר (airbnb) באזור תיירותי וביקוש גבוה לשכירות לטווח הארוך. ״משך הבנייה הוא כ- 3 שנים בלבד, כיום קיימת הטבה ובה אפשרות לרכוש דירה בפרויקט במחירי פריסייל ל-15 משקיעים ראשונים.

תגיות:פורטוגלנדל"ן בחו"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה