חדשות בארץ

סוף-סוף: זהו התאריך בו ייפתחו שוב המוסדות בשדרות

במשרד החינוך ובעיריית שדרות הודיעו על התאריך בו ייפתחו שוב מוסדות החינוך. ומה עם התושבים שחוששים לחזור לעיר?

שר החינוך (צילום: Yonatan Sindel/flash90)שר החינוך (צילום: Yonatan Sindel/flash90)
אא

משרד החינוך ועיריית שדרות יצאו בהודעה על כך שכל מוסדות החינוך בעיר ייפתחו ב-3 במרץ 2024. זאת, לאחר שפיקוד העורף אפשר את פתיחת המסגרות בעיר ומשרד החינוך נערך להחזרת צוותי החינוך, במקביל להכנת מסגרות החינוך על ידי העירייה לאחר ארבעה חודשים בהם לא פעלו. החלטה זו מגיעה לאחר שהעירייה קיבלה את אישור הממשלה לאפשר לתושבים המעוניינים בכך להישאר מחוץ לעיר עד לחודש יולי.

במקביל, העירייה הודיעה כי תדאג לפתוח מסגרת מצומצמת (כיתות גן, א'-ג') כבר בשבוע הבא (18/2/24) עבור המשפחות שכבר שוהות בעיר.

לבקשת העירייה, משרד החינוך פתח מוקד טלפוני ייעודי למתן פתרונות חינוך עבור המשפחות שיבחרו להישאר מחוץ לעיר לשם תיאום ומעקב מול הרשויות המקומיות. בכך למעשה משתדלת העירייה לתת פתרון משביע רצון לתושבים החוזרים, ובמקביל לדאוג לצרכיהם של התושבים שיישארו מחוץ לעיר עד לקיץ.

שר החינוך, יואב קיש, ציין: "ניתן לעיר שדרות את כל התמיכה לחזרת מוסדות החינוך. למרות שאין מספיק עובדי הוראה לתמוך במסגרות פעילות כפולות ננסה נקודתית לתת מענה לצרכים. אני מברך את תושבי העיר לחזרה בטוחה ומוצלחת ללימודים בשדרות".

ראש העיר, אלון דוידי, הוסיף: "נמשיך לדרוש מהממשלה ומהצבא ביטחון מוחלט והשבת תחושת הביטחון לעיר, כולל הצהרה מפורשת של ראש הממשלה ושר הביטחון לתושבים לאיזו מציאות הם צפויים לחזור. היה לנו חשוב לאפשר לתושבים לבחור מתי הם מעוניינים לחזור לעיר ולא לכפות עליהם. אני מודה לשר החינוך ולצוותים על העבודה המאומצת יחד אתנו".

תגיות:חרבות ברזלשדרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה