חדשות בארץ

הלחימה בעזה: נעצרו מחבלים שהשתתפו בטבח ביישובי העוטף

כוחות צה"ל חיסלו עשרות מחבלים בהיתקלויות בחאן יונס ובצפון הרצועה. מספר מחבלים נעצרו, בהם שלושה שנטלו חלק פעיל בטבח. לראשונה מזה שלושה ימים: רקטות שוגרו מעזה לעבר שדרות

לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)לחימה בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל עדכן היום (חמישי) כי במהלך הלחימה במרחב חאן יונס, עצרו לוחמי צה"ל עשרות מחבלים ובמהלך תחקורם התברר כי שלושה מהם נטלו חלק פעיל בטבח שבוצע ביישובי העוטף בשמחת תורה. העצורים הועברו להמשך חקירה בשטח ישראל.

כמו כן, במסגרת הלחימה במרחב, לוחמי יחידת מגלן חיסלו שני מחבלים מטווח קרוב, ובמקביל זיהו הכוחות מחבל על גג בית ספר וחיסלו אותו בירי. בפשיטה על תשתית טרור בבית מחבל איתרו הלוחמים משגר RPG, חליפת צלילה ותחמושת. בנוסף, צוותי הקרב של חטיבת הצנחנים וגבעתי זיהו וחיסלו מעל 20 מחבלים במהלך התקפות על יעדי טרור באזור חאן יונס.

אחר הצהריים לוחמי וצלפי יחידת אגוז חיסלו מחבלים בקרבות פנים אל פנים. הלוחמים פשטו בהכוונה מודיעינית על תשתיות טרור ואיתרו אמצעי לחימה רבים, מרגמות, ציוד לחימה, אמצעים ללחימה בתת קרקע, טילים לטווח רחוק, טילי RPG וטיל מסוג "פאגוט".

בצפון הרצועה, צוות הקרב החטיבתי 401 חיסל עשרה מחבלים בהיתקלויות שונות. במהלך היממה האחרונה מחבלים ביצעו ירי נ"ט לעבר טנק, הלוחמים זיהו את המחבלים שירו לעברם, הכווינו למקום מטוס קרב שחיסל את חוליית המחבלים.

במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח"ל חיסל כמה מחבלים לאורך היממה האחרונה. באחת הפעולות השמידו הכוחות תשתית צבאית של חמאס וחיסלו ארבעה מחבלים השייכים לארגון. בנוסף, במהלך פעילות איסוף בצפון הרצועה, זיהו לוחמי יחידה 414 של אוגדת עזה חוליית מחבלים שניסתה להעביר מערכות טכנולוגיות לחמאס. הלוחמים הפעילו רחפן תוקף וחיסלו את החולייה.

לראשונה מזה שלושה ימים: ירי מהרצועה לעבר שדרות

שלוש רקטות נורו בצהריים לעבר העיר שדרות, לראשונה מזה שלושה ימים. לוחמי ההגנה האווירית ירטו שתיים מהן והשלישית נפלה בשטח פתוח. לא דווח על נפגעים. ההערכה בצה"ל היא כי הרקטות שוגרו מצפון הרצועה, משטח שבו הכוחות חזרו לפעול בו באחרונה עקב מידע על התארגנות מחודשת של מחבלי חמאס.

 

תגיות:עזהמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה