נפלאות הבריאה

האמונה משפיעה על הגוף: כל הפרטים על הביולוג שגילה את מסתרי הדנ"א

פרופ' ברוס ליפטון הוא ביולוג שחוקר את התאים בגוף האנושי. הוא יצא למסע הרצאות ברחבי העולם, בו סיפר על התובנות שלו בנוגע להתפתחות התאים

אא

פרופ' ברוס ליפטון הוא ביולוג שחוקר את התאים בגוף האנושי. הוא היה מרצה מצליח בבית הספר לרפואה של אוניברסיטת ויסקונסין, ובמשך שנים לימד על "התפתחות התא דרך תיאוריית האבולוציה", עד שביום בהיר אחד פשוט נמאס לו. הוא הרגיש שהוא מרמה את עצמו ואת תלמידיו, והרגיש שאינו מסוגל עוד להמשיך במרוץ השקר הזה. הוא זרק את הסלולרי שלו דרך החלון אל הרחוב, ניפץ את השלט "פרופסור ברוס ה. ליפטון, המחלקה ללימודי אנטומיה" מעל דלת משרדו, ופשוט עזב את המשרה הטובה והבטוחה.

ליפטון יצא למסע הרצאות ברחבי העולם, בו סיפר על התובנות שלו בנוגע להתפתחות התאים, התחום שבו הוא מבין כל כך, ושאותו לימד במשך שנים רבות מאד.

בהרצאה באוניברסיטת סטנפורד, הכריז ליפטון: "אני מטיל ספק בתיאוריה של צ'ארלס דרוין, אני מטיל ספק בהנחת היסוד של הביולוגים שהגנים הם אלו ששולטים בחיים ומכתיבים את מהלכם". אולם ההרצאות התמלא קריאות זעם, ואנשי האקדמיה התנהלו "כמו קנאים דתיים".

ליפטון לא התרגש, והמשיך במחקרו החדש. הוא פרסם מאמרים המוכיחים את רעיונותיו, ואף ספר מפורסם בשם "הביולוגיה של האמונה". הספר תורגם לעברית בהוצ' פראג.

תורתו של ליפטון, על רגל אחת, היא: היצורים החיים לא "מתפתחים", הם נבראו עם יכולות מופלאות פוטנציאליות, והחלבונים המושפעים מפעילותו של האדם ומנפשו, הם המווסתים את הפוטנציאל הגלום בדנ"א, ולכן אמונתו של האדם ופעולותיו משפיעות ישירות על מצב גופו.

אף על פי שרבים מדברים על הדנ"א, בדיקה פשוטה מראה שאין בדנ"א מספיק חומר כדי להסביר את כל התפקודים הנדרשים. ליפטון כותב: "הגנטיקאים הזדעזעו לא פחות (מאשר מתגליתו של קופרניקוס) כאשר בניגוד לציפיותיהם ליותר מ-120,000 גנים, הם גילו כי הגנום האנושי כולל בסביבות 25,000 גנים בלבד. יותר מ-80 אחוזים מה-DNA הנדרש ע"פ כל ההנחות, כלל אינו קיים".

מסתבר שהדנ"א הוא לא ההסבר לחיים. ישנם מנגנונים נוספים של החלבונים שמושפעים מהלך הרוח של האדם, והם אלו שאחראים לחלק גדול מהפעילות האנושית, וגם לבריאות או חלילה לחולי.

ליפטון הגיע דרך מחקרו לאמונה, והוא מלמד את תלמידיו שהדרך לבריאות נכונה של הגוף היא אמונה ברוחניות.

תגיות:נפלאות הבריאהDNA

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה