מעניין

מרגש את הרשת: קיבל תרומת כליה אנונימית, וגילה כי התורמת היא...בתו

אב שעבר השתלת כליה מאנונימי, חיכה לפגוש את התורם שלו - כשלפתע נכנסה לחדר לא אחרת מאשר בתו הצעירה. זה מה שהיא החליטה לעשות כשראתה את אביה מחובר למכונת דיאליזה ארבע פעמים בשבוע, ללא שום איכות חיים

אא

לפני שנתיים אובחן ג'ון איבנובסקי עם מחלת כליות נדירה שעלולה להוביל לאי ספיקת כליות. בשל המחלה רותק ג'ון לדיאליזה בת ארבעה ימים בשבוע, כשבכל פעם אורך הטיפול בין ארבע לחמש שעות. 

ג'ון נרשם לרשימת המתנה לתרומת כליה, ולאחרונה התבשר לשמחתו כי נמצא תורם שמתאים לו, אך מבקש להישאר אנונימי. 

לאחר הניתוח, שנערך לפני כשבועיים, ביקש ג'ון לפגוש את התורם שלו בבית החולים, והמתין בסבלנות בחדרו שהתורם ייכנס והוא יוכל להודות לו. ג'ון לא תיאר לעצמו שמי שהולכת להיכנס אל החדר היא לא אחרת מאשר בתו דליינה, שהחליטה לתרום לאביה כליה, ללא ידיעתו. "אני ידעתי שאני הולכת לעשות את זה, ולא היה אכפת לי כמה הוא היה כועס עלי. לא אכפת לי שהוא יבעט אותי מהבית או ישנא אותי לכל חייו, או שלא יגיד לי מילה עד סוף חיי. לפחות הוא יחיה חיים טובים, ולא יהיה מחובר למכונה. הוא אוהב ללכת עם הכלב שלי ולרוץ, והוא רוצה להמשיך לעשות את כל הדברים האלה, אבל רוב הזמן הוא מחובר למכונה. אני לא חושבת שזו דרך שמישהו צריך לחיות", אמרה הבת בראיון שנעשה עמה בתקשורת המקומית. 

לדברי הרופא המטפל של ג'ון, ד"ר ג'ייסון וולן, מנהל המחלקה להשתלות כליה ולבלב בבית החולים האוניברסיטאי באוניברסיטת וושינגטון, "ללא התרומה הנדיבה והאמיצה של בתו, ג'ון איבנובסקי יכול היה להישאר ברשימת ההמתנה לתרומת כליה למשך כמה שנים טובות, מרוב הביקוש שקיים. אני שמח שהמקרה שלו הסתיים אחרת".

צפו ברגע הגילוי המרגש:

 

תגיות:אבבתתרומת כליה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה