חם ברשת

אושיית הרשת חשפה: "עברתי הוצאת גידול בזכות האמונה. יש בורא עולם, יש הכל"

אדל בספלוב דיווחה לחצי מיליון עוקבים: "מאמינה באמונה שלמה שהשם עשה אותי שליחה. הייתי שליחה של מאות אלפי נשים שבזכות החשיפה גילו סרטן וניצלו"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

אושיית הרשת, אדל בספלוב, שיתפה בסוף השבוע כחצי מיליון עוקבים על האירוע שעברה לפני שנה בדיוק להוצאת גידול בבלוטת התריס.

בספלוב סיפרה על האמונה החזקה בהשם שחיזקה אותה לאורך התקופה הקשר: "הכל בזכות האמונה החזקה שלי. לא צריך להיות דתי ולחזור בתשובה כדי לחיות את האמונה", שיתפה את העוקבים שלה "אני זוכרת את עצמי מתאפסת בשניות, מבינה כמה השם גדול כמה הוא אוהב אותי".

בהמשך, היא סיפרה כי כוח התפילה והאמונה חיזקו אותה אחרי שקיבלה את הבשורה הקשה: "רוצה להגיד שאני מאמינה באמונה שלמה שהשם עשה אותי שליחה. הייתי שליחה של מאות אלפי נשים שבזכות החשיפה גילו סרטן. מאות נשים שהצלתי להן את החיים. החשיפה והשיתוף שלי גרמו לכל כך הרבה נשים ללכת להיבדק ולגלות שיש להן סרטן, אני אדל השליחה שלו ואיזה כבוד יש לי. יכולה להגיד שאני חיה בשמחת חיים והוקרת תודה על כל יום. כל יום שעובר לא חוזר. שכל יום שאני קמה עם הילדים שלי זאת מתנה".

על הטבח בשמחת תורה כתבה: "אחריו הבנתי כמה אני צודקת שאני כל הזמן צועקת על חברות שלי והמשפחה, מה יש לכם. תחיו כאילו אין מחר, תפנקו את עצמכם. תעשו את מה שעושה לכם טוב ואל תתלוננו, זה אסור. תראו מה אנשים עברו. יש משפחות שהילדים שלהן בשבי, נערות שעוברות זוועות מי אני שאני אתלונן? על מה? על איזה סרטן קטן שהוא כלום לעומת מה שהעם שלנו עבר?".

"עוד אשתף ואספר הכל", כתבה לאחת העוקבות, "אבל כמה יש לי הוקרת תודה לאבא שבשמיים. על החיים האלה, על הרגעים הפחות קלים שהיום הם כלום לעומת מה שעברו משפחות. שום דבר לא קורה סתם, כלום. הכל קורה מסיבה כלשהי, הכל קורה לטובה. אין עוד מלבדו. אני אומרת כל יום 'מודה להשם' על כל בוקר שאני קמה לצד החלום שהגשמתי וקוראים לו משפחה. מעריכה כל יום שעובר".

לסיום, בספלוב ביקשה להעביר מסר של תקווה: "מאמינה באמונה שלמה שאתם תראו שהעם שלנו עוד ישתקם. אנחנו עם ישראל, העם החזק בעולם. לנו יש את בורא עולם זה אומר שיש לנו הכל".

 

תגיות:סרטןאמונהאדל בספלוב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה