חדשות היום

דרעי: "קטאר בנתה את החמאס, אל-ג'זירה תחנת ההסתה הגדולה ביותר"

יו"ר ש"ס סיפר: "הגעתי לאדמו"ר מגור ולעוד גדולי ישראל. ביקשתי לדעת אילו תקנות או עצרות תפילה לעשות". על סוגיית החטופים: "כשתהיה הצעה מעשית על השולחן והיא תהיה הרבה יותר קשה מבחינת המחירים - נדון לגופו של עניין. כל החלטה שתחייב אותנו לעצור את המלחמה - אני אתנגד"

דרעי (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)דרעי (צילום: חיים גולדברג, פלאש 90)
אא

יו"ר ש"ס, ח"כ אריה דרעי, חשף אמש (חמישי) את עמדתו לגבי סוגיית החטופים וסיפר עד כמה הוא מתקשה להירדם בלילות.

"המצב הביטחוני בדרום ובצפון מדיר שינה בעיניי, לצערי התחלתי להיעזר בכדורי שינה כדי להירדם בלילה", אמר דרעי בריאיון לרדיו "קול ברמה". "זה לא רק החיילים והחטופים שאני מכיר - מדובר בהחלטות שמשפיעות על כל העם היהודי בארץ ובעולם. שתדעו שאין שעה שאיראן ואחרים לא מנסים לפגוע ביהודים בעולם, בבתי כנסת, בתי חב"ד ובשגרירויות. בסעייתא דשמיא מסכלים אותם, אבל החלטות לא פשוטות".

דרעי, המשתתף כמשקיף בישיבות קבינט המלחמה, נשאל על ההחלטות המתקבלות והשיב: "מכיון שאני הנציג החרדי היחיד בקבינט הביטחוני, ומכיון שאני מאמין בכוח הלימוד והתפילה, הגעתי לאדמו"ר מגור ולעוד גדולי ישראל כדי להציג להם את המצב הביטחוני האמיתי של עם ישראל, כדי שהם יטכסו עצה כיצד לעורר את עם ישראל, אילו תקנות או עצרות תפילה לעשות".

בנושא החטופים אמר יו"ר ש"ס: "בעסקה הקודמת לפני חודש וחצי, התייעצתי וקיבלתי את דעת מועצת החכמים לתמוך בעסקה וכך הוריתי לשרים שלנו לעשות. היו שתקפו אותי על כך, אבל היום כולם מבינים שזה היה נכון. הבאנו למעלה ממאה חטופים חיים. כשתהיה הצעה מעשית על השולחן והיא תהיה הרבה יותר קשה מבחינת המחירים - נדון לגופו של עניין. מה שאוכל לומר, שכל החלטה שתחייב אותנו לעצור את המלחמה ולהוציא את כל כוחות צה"ל מהרצועה ושהחמאס ימשיך לשלוט שם - אני אתנגד".

בהמשך מתח דרעי ביקורת על קטאר: "על מה הזעם של קטאר? הם הרי בנו את החמאס! במימון שלהם הם בנו את מבצר הטרור הכי גדול. תחנת אל-ג'זירה שבשליטתם זו תחנת ההסתה הגדולה ביותר. זה שהיא רוצה כעת לתווך בעסקת החטופים לא אומר שהפכנו להיות ידידים שלהם ולא יודעים מי הם בדיוק. אם הם לא רוצים להצטייר כחמאסניקים ותומכי רוצחים, לפחות שיפעלו להשיב את החטופים. לא צריך להתרגש מהם".

תגיות:חטופיםחמאסקטאראריה דרעיחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה