חדשות עולם הילדים

הם שקועים בתוך המסך? הרב דן טיומקין במשדר הדרכה להורים על הסכנות ועל הפתרונות

אתגרי החינוך בדור המסכים: הרב דן טיומקין יקיים משדר הדרכה מיוחד על ילדים, מסכים וגבולות. הירשמו למשדר ללא עלות

אא

הורים רבים מבקשים לקבל כלים, ולדעת כיצד להתמודד בתבונה מול האתגרים החינוכיים שמביאים איתם המסכים והטכנולוגיות השונות. בהידברות החלטנו לקיים משדר הדרכה מיוחד להורים עם הרב דן טיומקין - מחנך ומרצה נודע בתחום חינוך ילדים, ומחבר הספרים "בוסר המלאכים" ו"כוחות העל של ילדי הקשב". 

"הורים רבים שרוצים לעשות טוב לילדים שלהם, מתמודדים עם השאלה הקשה בדור שלנו: איך להצליח לנתק את הילדים מהמכשירים ומהטכנולוגיה", אומר הרב דן טיומקין. "זאת שאלה קשה, שבצורה כזו או אחרת כל האנושות מתמודדת איתה. זה כמו מכת צפרדע, גם אם אתה הורג צפרדע אחת, יוצאות שתיים במקומה, גם אם אתה מצליח להרוס או לשבור מכשיר אחד, צצים שניים במקומו".

במשדר המיוחד, "אתגרי החינוך בדור המסכים", הרב טיומקין יציג פתרונות שונים לנושא הכאוב כל כך. הרב יציג  שתי גישות שונות, יסביר כיצד אפשר להתמודד עם הבעיה הרווחת כמעט בכל בית בישראל, ויתן מענה על השאלות שלכם ההורים.

"המכשיר הזה הוא פצצת דופמין למוח", אומר הרב טיומקין. "כל העולם חשוף, הכל זמין, הכל קופץ, כל הזמן, יש שם פיתויים בלי סוף. במהלך המשדר נלמד איך לתת לילדים קונטרה, כיצד אפשר לעזור להם להתנתק מהמכשירים ולשים לעצמם גבולות, והכי חשוב - איך למנוע מהילדים את הסכנות שיש במכשיר הזה. הם תמימים כל כך, ובחוץ יש כל כך הרבה זאבים".

משדר ההדרכה המיוחד שיתקיים בע"ה ביום רביעי הבא, כ"א בשבט (31.1) בשעה 21:00 עם הרב דן טיומקין, הינו ללא עלות, ובהרשמה מראש. הצטרפו גם אתם למשדר המיוחד, הירשמו בקישור וכל הפרטים בדרך אליכם.

הירשמו כאן בקישור ללא עלות >>

תגיות:הרב דן טיומקיןעולם הילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה