חם ברשת

עומר אדם ריגש: "היכן שנגמר ההיגיון, מתחילה האמונה. בעזרת השם ננצח"

הזמר העלה פוסט לציון 100 ימים למלחמה: "אנשים שאיבדו את בתיהם, משפחות שלמות שנכנסנו למשפחת השכול, חטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ‏‎- אלפי סיפורים שהאוזן כבר לא יכולה לשמוע והלב לא יכול להאמין להם"

(צילום: מרים אלסטר, דוד כהן / פלאש 90)(צילום: מרים אלסטר, דוד כהן / פלאש 90)
אא

אתמול (ראשון) ציינו ברחבי ישראל 100 ימים לפרוץ המלחמה, במהלכה התגייסו זמרים ומפורסמים רבים לטובת ההסברה הישראלית. אחד מהם הוא הזמר עומד אדם, שדאג לחיילים ופתח להם שירות הסעת מוניות מהבסיסים הביתה. בעקבות כך, הוא גם זכה לפרס מיוחד מטעם ועדה שבראשה עומדת מרים פרץ.

אדם העלה פוסט לחשבון האינסטגרם שלו, לציון 100 ימים למלחמה. "הלב מסרב להאמין שעברו כבר 100 ימים! מרגיש שאנחנו כמו בסרט רע מה-7 באוקטובר, תסריט שגם אם מישהו היה רוצה לא היה מצליח לכתוב משהו כל כך רע. אנשים שאיבדו את בתיהם, משפחות שלמות שנכנסנו למשפחת השכול, חטופים שעדיין נמצאים בשבי החמאס ‏‎- אלפי סיפורים שהאוזן כבר לא יכולה לשמוע והלב לא יכול להאמין להם.

"לפני כמה שבועות כולנו ישבנו במשך שבוע ‏‎מחכים לארגון טרור שישחרר את החטופים שלנו בעסקה מעזה - כאילו אנחנו בתוכנית ריאליטי ומחכים להדחה. כל המדינה על הרגליים: בוכים, כואבים, מתפללים, רגע שמחים ושניה אחר כך שוב חוזרים לכאב, לסיפורים הקשים על כל חייל שאנחנו מאבדים, על ילדים שחזרו מהשבי והשאירו את אביהם מאחור או נשים שהשתחררו והיקר להן מכל נשאר בעזה. והאבסורד: אחרי כל זה מתנהל בהאג בימים אלה משפט 'צדק' ‏‎על 'רצח עם' שביצענו.

‏‎"יצא לי להיפגש עם המון ‏‎משפחות - חיילים, אנשים גיבורים, משפחות עם תעצומות נפש וכוחות על שבאמת אין מילים כדי לתאר אותן. ההירתמות של כולם, בלי יוצא מן הכלל - כוחות הביטחון שלנו שעובדים סביב השעון, אמנים שמשמחים יום ולילה, אנשי עסקים שתורמים כל מה שיכולים, גופים ויהודים בארץ ובעולם שעוזרים - יש תחושה של התעסקות בעיקר ולא בטפל, של חיבור אמיתי לשורש שלנו והכי חשוב עכשיו לשמור על אחדות - ‎להיות ביחד, לראות את הטוב בכל אחד, ‏‎לשמור על הכוח של העם שלנו, ‏‎של היהדות שלנו".

לסיום ציין הזמר כי "אני תמיד אומר שאיפה שנגמר ההיגיון ‏‎מתחילה האמונה. הכי חשוב להתפלל ולעסוק בטוב. אנחנו חייבים להילחם על המדינה שלנו כי אין לנו ארץ אחרת. בעזרת השם ננצח".

תגיות:חטופיםעומר אדם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה