חם ברשת

גיא הוכמן: "אני מאוד מאמין באלוקים, קיבלתי כאפה לחיים"

הקומיקאי נשאל בריאיון בנוגע לאמונה שלו בהשם ואמר: "אחרי השביעי באוקטובר כולנו יותר יהודים - מי שלא שינה דיסקט הוא טיפש". עוד אמר: "אנשים באים למילואים ברעל, יש להם אורות כאילו חזרו מאומן"

(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)(צילום: חיים גולדברג / פלאש 90)
אא

הקומיקאי גיא הוכמן התגייס לאחרונה לצה"ל בתפקיד "קצין חיוך ראשי". הוא נכנס לעזה כדי להצחיק את החיילים בזמן שאשתו כורעת ללדת, ועסק גם במסע ההסברה הישראלי. בסוף השבוע התראיין הוכמן לפודקאסט "נפש לוחמת" של אורין ג'ולי. במהלך הריאיון הוא סיפר על ההתפכחות שלו אחרי השבעה באוקטובר.

הוכמן נשאל אם הוא מאמין באלוקים והשיב: "מאוד מאוד. אחרי השביעי באוקטובר כולנו יותר יהודים. קיבלנו כאפה לחיים שאומרת 'אח שלי, לא משנה איפה תהיה, ירדפו אחריך כי אתה יהודי'". בהמשך נשאל הוכמן לגבי מה שהשתנה אצלו והשיב: "מי שלא שינה דיסקט בשביעי לאוקטובר הוא טיפש, מי שלא התפכח מכל צורה, בין אם זה ימין ובין אם זה שמאל, זה לא משנה - תתפכח יהודי, תתעורר".

במקביל, הוציא הוכמן פרק נוסף של הסדרה שלו, שעוקבת מקרוב אחר שירות המילואים שלו. "נכנסתי לטלגרם, מראות שלא ברא השטן. כל מי שרואה את זה רוצה לקחת נשק ולהיכנס לעזה", אמר. "אנחנו צבא מערבי, צבא דמוקרטי. במקום לפרק אותם ולכתוש אותם, עושים להם 'הקש בגג'. אני רואה אנשים בפלוגות, אנשים שלא ראיתי עשר שנים. הם באים ברעל, בטירוף, יש להם אורות כאילו חזרו מאומן. אתם לא מבינים את העוצמה, זה נותן ראייה אחרת על הכל".

הוכמן התבשר בימים האחרונים כי קיבל פרס מיוחד לאור התרומה שלו למסע ההסברה הישראלי ולחיילי צה"ל. יחד עם עומר אדם הוא חלק מרשימה של אומנים שזכו לקבל את אות "גיבורי העורף" – פרס מטעם המועצה הציונית בישראל מבית ההסתדרות הציונית העולמית. מרים פרץ, יו"ר הוועדה, התקשרה לזוכים כדי לבשר להם על הענקת הפרס.

תגיות:אמונהגיא הוכמןמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה