מעניין

"כבר דמיינו את המוות": חברי נבחרת גמביה ניצלו מאסון במטוס

כמעט אסון התרחש כאשר המטוס שהמריא לאליפות אפריקה נאלץ לבצע נחיתת חירום בשל מחסור בחמצן וחברי הנבחרת התעלפו. "אני מוכן למות על הדשא אבל לא מחוץ למגרש", אמר מנהל הנבחרת

צילום: נבחרת גמביהצילום: נבחרת גמביה
אא

כמעט אסון התרחש כאשר נבחרת גמביה עשתה את דרכה לאליפות אפריקה, אך תקלה במטוס גרמה לנוסעים, כולל השחקנים ואנשי הצוות, להתעלף.

חברי נבחרת גמביה המריאו ביום חמישי משדה התעופה בבנג'ול והיו אמורים לנחות בחוף השנהב, בשביל להשתתף באליפות אפריקה. על פי הדיווחים, 9 דקות בלבד לאחר ההמראה, חלק מהשחקנים והצוות המקצועי התעלפו במטוס בעקבות נפילת חמצן, וחלקם חשו סחרחורות ובחילות חזקות. בעקבות התקלה, המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום ובכך מנע אסון גדול יותר.

מאמן הנבחרת טום סיינטפיט אמר כי "אנשים התעלפו מהר, גם אני איבדתי הכרה, היה לי חלום ברור בו החיים שלי מסתיימים. חלק מהשחקנים לא התעוררו עד הנחיתה. אחרי תשע דקות, הטייס הבחין בכך שמשהו לא בסדר והחליט לבצע נחיתת חירום. זה הציל את חיינו. אני מוכן למות על הדשא אבל לא מחוץ למגרש".

אחד משחקני הנבחרת, סיידי ג'נקו, סיפר כי "אחרי 28 שעות מפרכות בדרכים, הגענו למטוס שהיה אמור לקחת אותנו לאליפות אפריקה. המטוס היה קטן, וחלקנו התחלנו להזיע כבר בעלייה אליו והתחלנו להרגיש שמשהו לא בסדר. צוות המטוס אמר לנו שמיזוג האוויר יופעל כשהמטוס ימריא, זה לא קרה. שחקנים התחילו לחוש רע מאוד. חלקם הקיאו, חלק חשו סחרחורת. חלק פשוט התעלפו. היה לנו מזל".

לאחר התקרית, הנבחרת יצאה בהודעה רשמית ועדכנה כי כל השחקנים מתאוששים וחשים בטוב. גמביה תחל את משחקיה באליפות אפריקה ביום שני הקרוב.

תגיות:נסטיסה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה