מעניין

"המציאות התערבבה עם הדמיון": גם בעולם מסקרים את פציעתו של עידן עמדי

בכלי התקשורת בארה"ב, גרמניה ואיטליה מדווחים בהרחבה אודות הזמר, שמוכר שם בעיקר בזכות סדרת הטלוויזיה בה השתתף, שוהפכה לפופולרית ברחבי העולם

(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)(צילום: יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

כלי התקשורת בארה"ב לא מכירים את עידן עמדי כזמר, אלא בעיקר כשחקן. אחרי שאתמול הותר לפרסום כי הזמר והשחקן נפצע קשה בפעילות צה"ל בח'אן יונס, כנראה בגלל פיצוץ בפתח מנהרה, כלי התקשורת ברחבי העולם מדווחים בהרחבה על האירוע. חשוב לציין כי כבר אתמול טען אביו של השחקן עדכן כי עמדי במצב קשה, אך לא נשקפת סכנה לחייו.

קריירת המשחק של עמדי, שנמשכת מאז 2017, לא נעלמה מעיני העיתונאים. השחקן שותף בסדרה ישראלית בשם "פאודה", שנחשבת לפופולרית מאוד והפכה להצלחה מסחררת בעולם.

"כוכב 'פאודה' נפצע קשה בפעילות בעזה", נכתב ב"ניו יורק פוסט", שציטט בידיעה את כלי התקשורת בישראל בנוגע למצבו. בנוסף, הם צירפו תמונות שלו משירות המילואים בזמן המלחמה והוסיפו כאלה גם מצילומי "פאודה". באתר התרבות והבידור האמריקאי "דדליין" דיווחו כי "אחד מכוכבי הלהיט הישראלי 'פאודה' נפצע בלחימה בעזה".

גם בגרמניה יש סיקור מיוחד של האירוע. האתר הגרמני "ברלינר זייטונג" דיווח כי "כוכב סדרת נטפליקס הישראלית, 'פאודה', נפצע". עמדי הוגדר כזמר ושחקן מצליח וגם ב"לה רפובליקה", העיתון השני בתפוצתו באיטליה, ערכו כתבה גדולה עליו. "השחקן נפצע בעזה", נכתב בכותרת לצד תמונה של עמדי עם הרמטכ"ל רב-אלוף הרצי הלוי. "המציאות התערבבה עם הדמיון".

באתרים השונים ציינו כי עמדי מגלם בסדרות מסתערב בשם שגיא צור, וכעת הוא פצוע באורח קשה אחרי שלחם עבור ישראל, בדיוק כמו בסדרה. בעמוד האינסטגרם שמסקר את הסדרה נכתב: "עידן הוא אחד האנשים הנדיבים והחמים שיש, והוא אהוב על ידי כולנו. אהבתו למוזיקה היא חלק מיוחד מהסט שלנו. בואו נתפלל ביחד להחלמתו המהירה".

השחקן ליאור רז, שותפו לסדרה, כתב: "אחינו היקר עידן הוא גיבור אמיתי ומהיום הראשון של המלחמה החליט לשים הכל בצד ולצאת להילחם. תחילה בצפון ואז בדרום. אנחנו מתפללים להחלמתו המהירה ובטוחים שהוא יהיה בסדר. משפחת 'פאודה' מוסרת למשפחות ההרוגים תנחומים ולמשפחות הפצועים רפואה שלמה".

תגיות:תקשורתפציעהעידן עמדי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה