חדשות בארץ

דיווח ערבי: ישראל חיסלה בסוריה קצין ממשמרות המהפכה

על פי הדיווח, החיסול בוצע באזור דמשק. שלושה מפקדים בחיזבאללה חוסלו בעומק השטח הלבנוני, הרחק מהגבול. צה"ל הרחיב את הפעילות בח'אן יונס

פעילות צה"ל בח'אן יונס (צילום: דובר צה"ל)פעילות צה"ל בח'אן יונס (צילום: דובר צה"ל)
אא

התקשורת הערבית דיווחה היום (שלישי) על שלושה חיסולים ממוקדים, שניים בסוריה והשלישי בלבנון, המיוחסים לישראל.

על פי הדווח באזור דמשק בוצעו שני חיסולים ממוקדים. הראשון של רס"ן שרף עימאד חסן סלמאן, איש חטיבת 112, דיוויזיית השריון 5. לפני חודשים הוציאה ישראל כרוזים ובהם איומים על קציני חטיבה 112 בצבא סוריה, עקב מעורבותם לכאורה בירי לעבר שטח ישראל וסיוע לחיזבאללה ולאיראן. המחוסל השני, על פי אותו דיווח, הוא חסאן אסגרי, בכיר במשמרות המהפכה, שחוסל בתקיפה האחרונה המיוחסת לישראל באזור דמשק.

התקשורת הלבנונית דיווחה על חיסול ממוקד בעומק שטח לבנון, כ-22 קילומטרים מהגבול עם ישראל. בתקיפה חוסלו שלושה אנשי חיזבאללה, המוגדרים כמפקדים בארגון, בזמן שנסעו היו ברכב.

(צילום: דובר צה"ל)

אזעקות בצפון עקב חדירת כלי טיס עוין

אזעקות הופעלו לפני הצהריים במרכז ובאצבע הגליל עקב שיגורי רקטות מלבנון וחדירת כלי טיס עוין. לא דווח על נפגעים אך מספר רקטות גרמו נזק למבנים במספר יישובים. צה"ל אישר כי כלי הטיס פגע בבסיס פיקוד הצפון בצפת. לא דווח על נפגעים. 

מספר רקטות ששוגרו מלבנון נפלו בשטחים פתוחים בין יפתח לכביש 90. טיל נ"ט פגע בשטח פתוח באזור רמות נפתלי ומספר טילים יורטו באזור מלכיה. בתגובה תקף צה"ל בדרום לבנון.

הפעולה בח'אן יונס מתרחבת

כוחות צה״ל הרחיבו את התמרון הקרקעי בעומק העיר חאן יונס. עשרות מחבלים חוסלו ואותרו מגוון רחב של אמצעי לחימה ופירים תת קרקעיים.

על פי צה"ל, צוותי הקרב החטיבתיים שנלחמים תחת אוגדה 98 חיסלו כ-40 מחבלים. לוחמי חטיבת הצנחנים איתרו 12 רובים מסוג קלאצ׳ניקוב, ארבעה משגרי RPG טעונים, עשרות רימונים, מחסניות ווסטים. לוחמי צוות הקרב של חטיבת כפיר פשטו על מבנה בח'אן יונס ואיתרו מחבל חמוש. הכוחות ירו לעבר המחבל וחיסלו אותו.

במהלך פעילות של צוות הקרב של חטיבת גולני במרחב אל מע'אזי שבמרכז הרצועה, באמצעות הכוונה מודיעינית, זיהה כוח של יחידה 636 מחבלים מחטיבת מחנות המרכז במרחב. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר שתקף וחיסל את המחבלים.

הלילה פעל גם חיל הים ברצועה וכוחות זרוע הים תקפו מוצבים צבאיים, מחסנים וכלי שיט ששימשו את הכוח הימי של חמאס בעזה.

תגיות:סיכול טרורמלחמת חרובת ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה