חדשות בארץ

ראש ממשלת קטאר למשפחות חטופים: "יש קושי במשא ומתן"

מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-ת'אני נפגש עם נציגי המשפחות בדוחא. טוען כי החיסול בלבנון הקשה על המשך המשא ומתן. שלושה נעדרים הוכרזו כחטופים בעזה

עצרת למען שחרור חטופים (צילום: Miriam Alster/Flash90)עצרת למען שחרור חטופים (צילום: Miriam Alster/Flash90)
אא

נציגי משפחות החטופים נפגשו אמש בדוחא בירת קטאר עם ראש הממשלה הקטארי, מוחמד בן עבד אל-רחמן אל-ת'אני. המשפחות ביקשו להמשיך בסיוע להשגת מתווה שיאפשר את שחרור החטופים. כך דיווח היום (ראשון) מטה החטופים.

בעצרת שנערכה אמש בתל אביב, שבה הופיעו חלק מהחטופים ששוחררו משבי חמאס, קראו המשפחות לקבינט: "הקיפאון במשא ומתן הורג את החטופים. אל תתעסקו בשום דבר אחר חוץ מהחזרת החטופים. אסור להגיע ליום המאה".

נציגי המשפחות נסעו ביום שישי לבירת קטאר בניסיון "להחיות את השיחות" להשבת החטופים מרצועת עזה. לדבריהם, אל-ת'אני אמר כי השיחות עם חמאס מסובכות כעת הרבה יותר, זאת עקב חיסולו בביירות ביום שלישי שעבר של סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי, בתקיפה שיוחסה לישראל.

יש לציין כי בעקבות חיסולו של אל-עארור,י חמאס הקפיא את המשא ומתן דרך קטאר ומצרים. אתר "אקסיוס" דיווח בנוסף כי ראש ממשלת קטאר אמר למשפחות המבקרות: "קשה יותר לדבר עם חמאס לאחר מה שקרה בביירות".

נציגי משפחות החטופים נפגשו במהלך נסיעתם לדוחא גם עם שר החוץ הקטארי, מוחמד בן עבד אל-עזיז אל-ח'וליפי, העומד בראש צוות המשא ומתן של קטאר.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלחטופים בעזה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה