חדשות בארץ

דובר צה"ל: שלושה אזרחים שהוגדרו נעדרים – מוכרים כעת כחטופים

תת-אלוף דניאל הגרי מסר כי שלושה אזרחים שהוגדרו כנעדרים מוכרים כעת כחטופים. השלושה הם חנן יבלונקה, עידן שתיוי ואילן וייס שמשפחתו עודכנה מוקדם יותר השבוע כי נרצח

  • כ"ג טבת התשפ"ד
תמונות חטופים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)תמונות חטופים (צילום: מרים אלסטר, פלאש 90)
אא

דובר צה"ל, תת-אלוף דניאל הגרי, מסר הערב (חמישי) בתדרוך לתקשורת כי שלושה אזרחים שנחשבו עד כה לנעדרים מוגדרים כעת כחטופים. מספר החטופים המעודכן עומד על 136.

השלושה הם חנן יבלונקה (42) מתל אביב, עידן שתיוי (28) מפתח תקווה ואילן וייס (56) מקיבוץ בארי. יבלונקה ושתיוי נחטפו מהמסיבה ברעים. וייס נחטף מקיבוצו, ובתחילת השבוע עודכנה משפחתו כי הוא נרצח. גופתו מוחזקת בידי חמאס בעזה.

יבלונקה, אב לשניים, נחטף כאמור מהמסיבה ברעים. אחותו אורית כתבה ברשת: "הודיעו לנו רשמית שחנן האהוב שלנו חטוף. נמשיך לספור את ימיו בשבי, ונתפלל שיחזור אלינו במהרה. אחי, אני אוהבת אותך. תהיה חזק עוד קצת, מבטיחה שאנחנו לא מפסיקים להילחם בשבילך".

הקשר עם וייס נותק בשעות הבוקר המוקדמות של ה-7 באוקטובר. רעייתו שירי (53) ובתם נוגה (18) נחטפו על ידי מחבלי חמאס לעזה. הן שוחררו לאחר 50 יום בשבי, במסגרת הפעימה השנייה של העסקה לשחרור חטופים.

לדברי דובר צה"ל, ההחלטה להגדיר את שלושת האזרחים כחטופים התקבלה "לאור מיצוי פעולות הסריקה והחקירה בשטח הארץ, ולאחר בחינה של כלל התרחישים הסבירים והמידע שבידינו". הגרי הוסיף, כי כל המשפחות עודכנו בפרטים: "נמשיך לעדכן את המשפחות בכל פרט מידע שיש ברשותנו".

תגיות:חטופיםצה"לדניאל הגריחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה