עברינגליש - לימוד אנגלית

ללמוד אנגלית בכיף וב-15 ₪ בלבד עם עולם הילדים

קורס ללימוד אנגלית בצורה חווייתית עם ביה"ס play הוא רק אחד מתוך מגוון החוגים המושקעים לפיתוח יצירתיות וכישורים שונים שמחכים לכם באתר עולם הילדים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

זה לא סוד גדול שילדים לא כל כך אוהבים ללמוד. יש הרבה ילדים שבאמת מתקשים לשבת בריכוז ממושך, והלמידה הופכת למשימה לא פשוטה ואף מתסכלת עבורם.

אך מה קורה כאשר הלימודים עצמם מועברים להם בצורה חווייתית ומעניינת? מסתבר שאופן העברת התכנים משפיע עד מאוד על תהליך הלמידה עצמו. ניתן לראות שכאשר החומר הנלמד מועבר להם בצורה מסקרנת, פתאום הלמידה הופכת לחוויית מסוגלות שהיא משמעותית מאוד עבורם, ובכך למעשה משתנה כל חוויית הלימוד שלהם.

חוג האנגלית לילדים מבית Play בעולם הילדים מתמקד כולו בדיוק בשיטת הלימוד אשר רותמת את הילדים ללמידה בצורה שיותר נכונה וטבעית להם. בקורס עצמו, הילדים ילמדו את האותיות השונות וירחיבו את אוצר המילים, והכל באמצעות סרטונים קצרים וקלילים שדרכם הם לומדים ומתקדמים.

באמצעות הפלטפורמה הדיגיטלית הייחודית הזו מבית הידברות, יוכלו ילדיכם להרחיב את הידע שלהם הרבה מעבר לאנגלית, גם אל תחומים נוספים כמו יצירה, נגינה, קריאה, נגרות, מדעים, היסטוריה ועוד, והכל היישר מהמסך הביתי שלכם ובלי לצאת מהבית כלל.

"אני ואשתי קוראים לעולם הילדים שלכם 'המהפך', למה? כי הוא עשה לנו מהפך, מבית עם 3 ילדים שרבים כל הזמן, לבית עם ילדים שיש להם תעסוקה חיובית", כך סיפרו לנו זוג הורים שהצטרפו כמנויים לאתר עולם הילדים, ומאז מודים בכל יום על ההחלטה הזו.

רוצים גם אתם להצטרף ולהנות מאלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, מעשרות קומיקסים לקריאה חופשית, מחוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, ממאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים ומשעות רבות של תעסוקה תוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה?

מהרו ליהנות ממבצע הצטרפות המיוחד שלנו: רק 15 ש"ח לחודש הראשון, ו-35 ש"ח מהחודש השני!
(ללא התחייבות, ניתן לבטל בכל עת)

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>

תגיות:עולם הילדיםקורס אנגלית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה