חלומות

"אשתי שנמצאת בעולם האמת הופיעה בחלומי, ואמרה לי ש..."

"אשתי, שרה נחשוני ע"ה, נפטרה לפני שלושה חודשים. מאז אני גר לבדי בבית. בלילה, יום שני אור ל-ו' בטבת, היא הופיעה בחלומי ולצידה אישה נוספת"

אא

הרב משה נחשוני, רב הקהילה החרדית בראשון לציון, איבד את אשתו לפני שלושה חודשים. היא הופיעה בחלומו עם מסר עבורו, וכך הוא משתף בעלון 'השגחה פרטית'.

"אשתי, שרה נחשוני ע"ה, נפטרה לפני שלושה חודשים. מאז אני גר לבדי בבית. בלילה, יום שני אור לו' בטבת, היא הופיעה בחלומי ולצידה אישה נוספת, קרובת משפחה, שגם היא כבר נמצאת בעולם האמת. הן מצביעות לכיוון מדף מסוים בארון הספרים, ואשתי מבקשת שאעשה שם סדר.

"התעוררתי נדהם. המראה בחלום היה ברור מאוד, ובכל זאת, לא התייחסתי אליו ברצינות, ואמרתי לעצמי 'חלומות שווא ידברו', וכי מה יש לסדר באותו מדף שאשתי הצביעה עליו? הן זהו מדף מסודר למדי. מונח שם הש"ס, ובצד יש כמה מסמכים בודדים ושימושיים בלבד: תעודת זהות, תרופות ודפים מהבנק.

"למרות ההבנה שאין מה לסדר במדף זה, הטריד אותי החלום במשך כל היום, ולעת ערב החלטתי לעבור על החפצים שמונחים על המדף. הוצאתי את המסמכים, ואז גיליתי שם צ'ק. באותו רגע התבהר הכול. את הצ'ק הזה, שהוא מכספי צדקה, מסר לי יהודי בחתונה שבה השתתפתי, וביקש שאעביר אותו למשפחה מעוטת אמצעים שזוכה להכניס את הבת לחופה, שיש לי קשר משפחתי אליה. כאשר הגעתי הביתה באותו ערב, הנחתי את הצ'ק באותו מדף כדי להעביר אותו בהקדם לאותה משפחה, אבל שכחתי... האישה השנייה שבאה בחלום היתה סבתא של הכלה, אמה של אם המשפחה שנזקקה ביותר לכסף. החלום היה חלום אמת.

"ראיתי עד כמה מקפידים בשמיים על העברת כספים למקום שייכותם. ראיתי שיש קשר בין נשמות בעולם האמת לחיים בעולם הזה. מרעיד לשמוע, ולראות כי יש דין ויש דיין, ויש השגחה פרטית על כל מעשה ומעשה. יהא פרסום הדברים לזיכוי הרבים".

תגיות:עולם האמתחלומות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה