חם ברשת

הניצולה מהטבח חושפת: "מחפשת חצאיות ושמלות צנועות. שומרת שבת"

מספר מקרים שבהם נערות חזרו בתשובה בעקבות הטבח הנורא עלו לרשת. אחת מהן מספרת: "הרגשתי שאלוהים שמר עליי, על הילדים שלי ועל המשפחה שלי, ומבחינתי ממש ניצלנו. אשמור על השבת כמו שהיא שמרה עליי"

אא

"אני מחפשת חצאיות ושמלות צנועות. אני ניצולה מהנובה ברוך השם, שומרת את כל השבתות מאז השבת ההיא ומרגישה שהגיע הזמן לעלות שלב". כך כתבה עדי, מי שמגדירה את עצמה כחוזרת בתשובה, בחשבון האינסטגרם שלה.

התשובה של עדי הפכה לויראלית בעיקר בשל העובדה שלאחרונה, יותר אנשים מתחזקים מאז אירועי ה-7 באוקטובר.

עדי היא רק חלק מתופעה כוללת – סיפורי נסים רבים עלו ברשתות החברתיות בתקופה האחרונה כשנשים שניצלו נצפו כשהן מחליטות להיפטר מהבגדים הלא צנועים שלהן ולרכוש כיסוי ראש.

באתר "מאקו" הביאו את תגובתה של מרים, אושיית רשת, שאמרה: "בורא עולם, כמו שאני גוזרת את הבגדים האלה, תגזור מעל עם ישראל את הגזירות הקשות והרעות. ולפני שתשאלו למה לא מסרתי את הבגדים – אסור למסור בגדים לא צנועים, כי אז אני מכשילה מישהי אחרת".

ליאל חולדרוב, המוכרת מהטיקטוק, פרסמה סרטון בו תיארה מספר מקרים שבהם אנשים ניצלו מהטבח הודות לשמירת שבת, הפרשת חלה או הכנסת אורחים. הסרטון צבר מאות אלפי צפיות. "זה לא מרגיש לי צירוף מקרים. עוד סיטואציה ועוד סיטואציה. אני לא יודעת, אותי זה מחזק בטירוף", אמרה בכתבה. בסרטון אחר, משפיענית הרשת ספיר מיכאלי גזרה את בגדיה ופרצה בבכי, כשיותר מ-100 אלף איש צפו בסרטון.

אשה נוספת בשם סיוון סיפרה בכתבה כי "בלב שלי הרגשתי שהייתה עליי השגחה עליונה. הילדים שלי קמים נורא מוקדם, וברגע שהם מתעוררים זה ישר לצאת לגינה, לדשא, למגלשה ולנדנדה. אני לא יכולה להתעלם מהידיעה שבדיוק בשעות הטבח הייתי צריכה להיות איתם בגינה, ולעבור לא יודעת מה. או ההורים שלי, שכל כך לא רצו לנסוע, ולמרות זאת שכנענו אותם. ואחי, שהוא חלק מכיתת הכוננות של המושב ובמקרה לא היה שם באותה שבת. הרגשתי שאלוהים שמר עליי, על הילדים שלי ועל המשפחה שלי, ומבחינתי ממש ניצלנו – אבל לא רק אנחנו. פתאום את שומעת על כל כך הרבה ניסים שקרו לאנשים מאמינים, והאסימונים מתחילים ליפול. אני באמת מאמינה שהמלחמה הזו רוחנית". עוד הוסיפה: "זו הכוונה עליונה, אין דרך אחרת לראות את זה. השבת שמרה עליהם, אז אני לוקחת על עצמי לשמור עליה".

תגיות:התחזקותחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה