חם ברשת

תיעוד מקומם מבניין יוקרה בירושלים: הילד האוטיסט נכנס להתקף, השכן נזף בו

בסרטון שרץ ברשת נראה ילד אוטיסט בתפקוד נמוך עם המטפל שלו בבניין יוקרה בירושלים. אחד מדיירי הבניין אמר לו: "לא יכול להיות שבניין של מיליוני דולרים יהפוך למועדון של אתה יודע מה". בעקבות הסערה, הוא פרסם התנצלות

אא

אמש (רביעי) פורסם תיעוד מטריד מבניין יוקרתי בעיר ירושלים. בסרטון, שרץ ברשתות החברתיות ובאתרי החדשות, נראה גבר שמתגורר בבניין נוזף במטפל של ילד עם אוטיזם בתפקוד נמוך. הדייר אמר לו, בזמן שהילד נראה מבוהל, ש"לא יכול להיות שבניין של מיליוני דולרים יהפוך למועדון של אתה יודע מה, עם כל הכבוד".

בתיעוד, שפורסם לראשונה על ידי ידידיה אפשטיין, ניתן לראות שהמטפל בסך הכול ניסה לעלות במעלית עם הילד, אך הוא נכנס להתקף בגלל חילופי הדברים בין השניים. בנקודה זו, המטפל אמר לדייר: "אני משלם בדיוק כמוך. אני יכול לעלות במעלית עכשיו?"  

האב המאמץ של הילד אמר לחדשות 12 כי הוא לא מכיר אישית את השכן, אבל סיפר שבנו בדיוק חזר מבדיקה בקופת חולים עם המטפל שלו: "הבן שלי היה לא נינוח מהכניסה למעלית ואותו שכן פשוט חסם את הדרך של הילד לעלות הביתה, מה שגרם לו להיכנס להתקף".

עוד הוסיף האב: "השכן אומר למטפל של הבן שלי זה בניין של מיליונרים, זה פשוט מרתיח. אנחנו משלמים בדיוק כפי שהוא משלם. עצוב שבשנת 2024 עדיין אין מודעות לצרכים של ילדים עם מוגבלויות".

"אני נפגעתי בשם הילד שאני מגדל אותו והוא גר אצלי. בדרך כלל אנשים שרואים אותו מגיבים אליו בחמלה ופשוט הופתעתי מהסיפור הזה. לא ידעתי איך להגיב. איך מנעו מהילד הזה לעלות במעלית? אתה לא רואה שהוא אוטיסט? והתגובה. אני פשוט המום", אמר האב לסיכום.

לאחר שהסרטון והתגובות הציפו את הרשת, הבוקר פורסמה הודעת התנצלות של השכן: "משעות הבוקר, עוד לפני שהסרטון התפרסם, אני מחפש את המילים להתנצל ואני יודע שאין מילים, כי זה מקרה קשה מאוד, אבל גם אם לא תקבלו את ההתנצלות אני כן רוצה להתנצל".

"היום בבוקר נכנסתי לבניין שאני גר בו ושמעתי צעקות, וראיתי שומר שבודק מה קרה. נכנסתי לבהלה, ולכן יצא ממני משהו שזה לא אני בכלל! אני יודע שזה לא בסדר, אבל זו סיטואציה שהייתה וקשה לתקן. הלב שלי שבור על הילד החמוד הזה, אני כבר שעתיים יושב פה בבית של הילד ומשחק איתו ובכל כולי אני עם עיניים עליו, שבור מהמשפט הקשה שאמרתי בבוקר. אני יודע שקשה לכם לקבל את ההתנצלות, אבל בבקשה ממכם תנסו לקבל את ההתנצלות. ואני אומר לכם - אני מהיום אהיה כמו אבא שלו ואני אדאג לו בכל ואני אעזור לו, אני אנסה לתת לו את ההרגשה הכי הטובה שרק אפשר".

תגיות:חדשות בארץאוטיזםרץ ברשת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה