חדשות בארץ

הפיצוץ ליד השגרירות בהודו: ניסיון פיגוע בהכוונה איראנית

משטרת הודו ממשיכה לחקור את נסיבות הפיצוץ שארע בסמוך לבניין השגרירות הישראלית. במקום נמצא מכתב איום שמוען לשגריר הישראלי ונחתם על ידי ארגון בשם "Sir Allah Resistance"

אא

משטרת הודו ממשיכה היום (רביעי) לחקור את נסיבות הפיצוץ שארע אתמול בסמוך לבניין השגרירות הישראלית בניו דלהי. על פי משרד החוץ הישראלי הפיצוץ לא גרם לנפגעים או לנזק.

על פי גורמי הביטחון בהודו ליד שרידי המטען התגלה מכתב איום, שמוען לשגריר ישראל נאור גילאון. המכתב היה עטוף ככל הנראה בדגל ישראל, והוא עסק בפעילות הצבאית ברצועת עזה והזכיר "נקמה". המכתב נחתם על-ידי ארגון שהזדהה בשם "התנגדות סיר אללה ("Sir Allah Resistance"), ובישראל מעריכים כי איראן עומדת מאחורי הפיגוע.

כלי תקשורת בהודו דיווחו כי המשטרה זיהתה שני חשודים בצילומי האבטחה באזור שבו אירע הפיצוץ. לפי הדיווחים, המשטרה מנתחת את הצילומים ומנסה לשחזר את מסלולם של החשודים כחלק ממצוד שפתחה אחריהם.

שעות לאחר ניסיון הפיגוע, פרסם אמש המטה לביטחון לאומי (מל"ל) שורת המלצות לישראלים ששוהים בהודו בכלל ובעיר הבירה בפרט, זאת "לאור החשש מהישנות האירועים".

על פי המטה לביטחון לאומי יש להשתדל להימנע מהגעה למקומות הומי אדם (קניונים, שווקים) ולמקומות המזוהים כמשמשים גורמים מערביים - יהודים וישראלים; לשמור על ערנות מוגברת במקומות ציבוריים, כולל מסעדות, מלונות וכו'; להימנע מהחצנת סממנים ישראליים ולהימנע מהשתתפות באירועים רבי משתתפים שאינם מאובטחים.

תגיות:ניסיון פיגועהודו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה