חדשות בעולם

דו"ח חדש: כך מלמדים הקטרים את תלמידיהם לשנוא את ישראל

תערוכות בהן מוצגות "מפות פלסטין – מהנהר עד לים", תפילות להענשת היהודים, ורשימה עם "תכונותיהם המושחתות". דו"ח של אתר ממרי חושף את תכני הלימוד המזעזעים

אא

זה לא סוד שהקטרים מעולם לא אהדו את ישראל, זה גם לא סוד שכבר שנים רבות מספקת קטר בשטחה מקלט להנהגת חמאס ואף תומכת בה כלכלית. אלא שכעת מתברר כי בימים אלו, בעקבות מתקפת הטרור של חמאס בשמחת תורה, מקדמים במדינה לימוד של תכנים אנטישמיים לתלמידים בכל הגילים – החל בגני הילדים, עבור בבתי הספר ועד לאוניברסיטאות.

באתר 'ממרי', המכון לחקר תקשורת המזרח התיכון, העלו דו"ח מיוחד בנושא החושף נתונים מצמררים ודוגמאות קשות לתכנים אנטישמיים ואנטי ישראליים במערכת החינוך של קטר.

כך למשל חשף הדו"ח כי במסגרת תפילה שהתקיימה בבית הספר לבנים במסיעיד שבדרום מזרח קטר, קילל האימאם את היהודים וייחל נגדם. בתפילתו הוא אמר: הו אללה, הענש את היהודים הגוזלים... הו אללה, הנחל ניצחון לעבדיך המייחדים שמך בעזה, הו ריבון העולמים. הו אללה, היה העוזר, התומך, הידיד, והמגן שלהם... הו אללה, היה לתמיכה לאחינו העשוקים בעזה..." ועוד ברוח זו

דוגמה נוספת שצוינה בדו"ח היא זו הנוגעת לתערוכה שנערכה בבית ספר יסודי על שם טלחה בן עבידאללה. בתערוכה זו התבקשו התלמידים להציג יצירות תחת הכותרת "עזה בלב". בתערוכה הוצגה מפת פלסטין "מהנהר עד הים", ואף הוזכרו בה "תכונות היהודים: יהירים ושחצנים, קנאים, רמאים, מושחתים, רוצחי נביאים, מפולגים ופוליתיאיסטים".

במקרה אחר החליט הצוות בבית הספר היסודי על שם עבדאללה בן עלי אל-מיסנד לבנים שבצפון קטר, לקיים תחרות הרכבת פאזלים המורכבים מ"מפת פלסטין" הכוללת את כל שטחי מדינת ישראל.

גם באוניברסיטת קטר הוחלט לקיים תערוכת אומנות שבמסגרתה הוצגו בין היתר "מפות פלסטין" מהנהר עד לים, לצד דיוקנו של דובר הזרוע הצבאית של חמאס.

אגב, אחד הדברים המעניינים בדו"ח זו העובדה שעל פי הנתונים מסתבר שבגני הילדים ובבתי הספר בקטר נערכות פעולות רבות ומגוונות לתמיכה בתושבי עזה, אך הם מתעלמים לגמרי ממדינת ישראל, ובמפות שמציגים לפני הילדים היא כלל לא קיימת.

תגיות:אנטישמיותחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה