מעניין

יהורם גאון: "רוצה לשמוע אם יש התקדמות במו"מ עם המפלצת מהמנהרות"

הזמר כתב פוסט בו ביקר את השאלות במסיבות העיתונאים: "פעם כשהייתי שומע פעם, שיש מסיבת עיתונאים עם אנשים רמי דרג בענייני הקרבות, הייתי מפסיק לאכול ורץ. היום אני שומע ששואלים 'האם לראש הממשלה יש דיסקית?'"

יהורם גאון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)יהורם גאון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
אא

הזמר יהורם גאון מרבה לפרסם את דעותיו בנוגע למלחמה בעזה. לאחרונה הוא כתב מכתב בו שיבח את נשות הלוחמים בזמן המלחמה, וכעת הוא מביע את דעתו על מסיבות העיתונאים שהפכו לאירוע שכיח במלחמה הזאת.

גאון כתב ביקורת נוקבת בפוסט שפרסם בחשבון הפייסבוק שלו. "כשהייתי שומע פעם, שיש מסיבת עיתונאים עם אנשים רמי דרג בענייני הקרבות, הייתי מפסיק לאכול, מפסיק לכתוב, מפסיק לקרוא, ורץ לטלוויזיה", סיפר, "אט אט התחוור לי שאני רואה בסך הכל אנשים חשובים שקוראים יפה דברים שניסחו להם היועצים ל'ענייני אהבת הציבור'.

"מה אכפת לי מה חושבים יועצי התדמית? אני מתגעגע לימים שהאיש היה מדבר בעצמו מתוך הלב, לא מן הפרומפטר". הזמר טען שמסיבות העיתונאים הפכו לתחרות: "תחרות בין המראיינים מי 'מכסח' יותר את נבחרי הציבור. מה אכפת לי מה הוא אמר פעם? אני רוצה לשמוע אם יש התקדמות במשא ומתן עם המפלצת מן המנהרות, אני רוצה לשמוע אם החיילים עומדים במשימה של מיטוט החמאס, במקום זה אני שומע שאלה 'האם לראש הממשלה יש דיסקית?'

"מנהיגים יקרים, אל תלכו למסיבות העיתונאים. אתם לא הולכים לספר מה קורה, אתם הרי הולכים להתחרות ביניכם על התואר מי יובך יותר. השואלים לא באים לשאול, הם באים להביך, ואתם לא באים להישאל אלא לצאת טוב מההצגה. אז למה? מי צריך את זה? זה היה מצחיק אם במקום אחר לא היו נלחמים ברגע זה ממש, חיילים אמיתיים, שמוסרים את נפשם בקרב האמיתי".

בפוסט שפרסם לפני מספר ימים שיבח גאון, כאמור, את נשות הלוחמים. הוא כינה אותן "קבוצה ענקית ומופלאה" והוסיף: "הן אמנם גרות ברחבי הארץ, אבל לאורך הימים ובעיקר בלילות, הן רצות עם יקיריהן שם בין הסמטאות של עזה הארורה. הן לבד בבית ועושות הכל - מגדלות את הילדים לבד, מביאות את האוכל לבד, עושות את כל הדברים שעשו יחד עם הבעל, שנמצא עכשיו הכי רחוק שיש והכי קרוב לנשמתן המפרפרת מפחד לשלומו".

עוד הוסיף גאון: "מגיע להן ערב, שלטי חוצות המהללים את האישה שבבית, תוכנית טלוויזיה בשבחן, מגיע להן כי גם להן מדים. הן לא שקופות, אלא הדבר הכי אמיתי והכי עוצמתי, מאחורי הלוחם שבחזית".

תגיות:יהורם גאוןחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה