חם ברשת

"גאה בשורשים שלי": כוכב הוליוודי נוסף שתומך בישראל - הגיע ארצה

כוכב סרטי 'דיסני' מבריטניה הגיע ארצה לביקור תמיכה בישראל, וכתב למיליוני עוקביו ברשתות החברתיות דברים מרגשים על הביקור בכותל המערבי

אא

גרג סולקין, מי שהתפרסם בעולם ככוכב בסרטי 'דיסני' - הגיע השבוע לביקור תמיכה בישראל היישר מבריטניה, נפגש עם משפחות החטופים כשדיסקית לצווארו ואף ביקר בשריד בית מקדשנו, הכותל המערבי.

סולקין, בריטי ממוצא יהודי, שיתף את ביקורו בכותל המערבי ברשתות החברתיות (שבהן הוא פופולרי ביותר ובעל מיליוני עוקבים) וסיפר על החיבור המרגש שחש בו. "כשחזרתי לכותל, שנים אחרי בר המצווה שלי, הרגשתי חיבור עמוק למורשת שלי. כשאני עומד כאן אני נזכר ברוח המתמשכת ובחוסן של העם היהודי", כתב השחקן, תוך שהוא מצרף תמונה הממחישה זאת. "בצל האבנים העתיקות הללו, אני חושב על איך אנחנו תמיד מייחלים לשלום. אני גאה בשורשים שלי, מכבד את העבר שלנו ונחוש לעתיד שבו שלום הוא הדבר החשוב ביותר", סיכם. 

סולקין מצטרף לשורת שחקנים ואושיות רשת מוכרים שנמצאים כעת בארץ, ובין היתר עוסקים בהסברה פרו-ישראלית ברשתות החברתיות שלהם. ביניהם תמצאו את המפיק סקוטר בראון, הקומיקאי ג'רי סיינפלד, איש העסקים ברנדון קורף, נת'ניאל בוזוליק מאוסטרליה ועוד. 

תגיות:כוכבתמיכההוליוודישראל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה