חם ברשת

אלין גולן: "למדתי מאלירז שדה מהי אהבת השם"

בתו של אייל גולן בירכה את בעלה של אמה, אילנית לוי, וריגשה את הרשת: "תודה על הזכות ללמוד ממך אמונה אמיתית מהי"

אלירז שדה (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)אלירז שדה (צילום: תומר ניוברג / פלאש 90)
אא

אלירז שדה חגג ביום שני השבוע את יום הולדתו ה-41. שדה נשוי בחמש השנים האחרונות לאילנית לוי, ומאז הם חיים עם שני ילדיהם המשותפים. שני ילדיה של לוי מהנישואים הקודמים, ליאם ואלין, בירכו את שדה ליום הולדתו.

"מזל טוב למתנה הכי גדולה שקיבלתי", כתבה אלין, "לאדם שבכל מקום שהוא יהיה אני ארגיש בבית, לאדם שמלמד אותי יום יום אהבה ללא תנאים מהי". היא המשיכה וכתבה: "תודה על זה שאתה מכוון לי את הדרך, אבל גם נותן לי למצוא את הדרך שלי לבד. תודה שאתה נותן לי את כל הלב ומעבר למרות שאתה לא חייב, תודה על הזכות ללמוד ממך אהבת השם ואמונה אמיתית מהי".

לסיום, גולן איחלה לשדה בריאות הגוף והנפש וגם אושר. "תמשיך להיות הלב שאתה שכולם מתאהבים בו בשנייה הראשונה, כי באמת אי אפשר שלא", סיכמה.

שדה עצמו כתב באינסטגרם שלו על מותם של עשרה לוחמים בקרבות ברצועת עזה בסוף השבוע האחרון.

"אין נשימה, הגוף משותק, הפה יבש, לא מצליח לדבר, העיניים נשרפות - אלוקים תשמור עליהם, תרחם על המשפחות, הסכין בנשמה מסתובבת שוב ושוב, איך נקום? איך נמשיך?", כתב.

בהמשך הוא שלח גם מסר לצה"ל. "במותם ציוו לנו לשרוף את עזה, השכול שלנו דורש נקמה. לשבור את עזה מהאוויר, להשתמש בשבויים, לפני פתיחת כל זיג, לפני שלוחמינו נכנסים, במלחמה אין חוקים, וזאת מלחמה על הבית", כתב. "הלכנו בדרך פיוס, כמו ילדים טובים. לא רוצים? טייב, עכשיו אין רחמים, אין אמריקה, אין עולם, חפים מפשע שיעלו על אוניות פליטים. הפחד של האויב זה האכזריות שלנו, והגיעה זמנה. אפילו שונאינו יורידו ראש כשנתחיל להיות אכזריים, לא הומניים, אכזריים".

תגיות:אלירז שדהאלין גולן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה