חם ברשת

יוסף חדאד: "מעניין אם גם הפעם יאשימו את ישראל שהפגיזה בית חולים"

פעיל ההסברה כתב את הדברים בשל שיגור לא מוצלח של חמאס שנפל בבית חולים ברמאללה. וגם: המחבלים מסתתרים בבתי ספר

שיגורי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל (צילום: shutterstock)שיגורי רקטות מרצועת עזה לעבר ישראל (צילום: shutterstock)
אא

"שוב רקטה מעזה מגיעה לבית חולים פלסטיני. הפעם ברמאללה! מעניין אם גם הפעם הם יאשימו את ישראל שהפציצה את בית החולים". כך כתב איש ההסברה יוסף חדאד בתגובה לשיגור פלסטיני נוסף לעבר בית חולים. הוא כתב את הדברים לאחר שדווח כי רקטה, ששוגרה מהרצועה במטח ביום שישי, התפוצצה ליד בית חולים ברמאללה.

"העולם שתק כשחטפו לנו 240 ישראלים כולל תינוקות, קשישים וחולים? כן! העולם שתק כשבמשך עשרות ימים הם הוחזקו בשבי של ארגון טרור ללא קשר עם העולם שבחוץ? כן! העולם שתק כשנודע כבר על מעל 20 חטופים שנרצחו בזמן השבי? כן! עד מתי בעולם ימשיכו לשתוק?!", המשיך חדאד בפוסט נוסף שפרסם.

עוד הוסיף: "כשכל יום אנחנו מתבשרים על עוד חטוף שנרצח ועל עוד סיפורי זוועות והתעללויות שעברו חטופים בידי חמאס - אתם מבינים למה הם מסרבים לתת מידע עליהם או לקיים פגישות של הצלב האדום עם חטופים?! למי ששכח שיש לנו עסק עם ארגון טרור אכזר ולמי ש-70 הימים שעברו מהטבח גרמו לקצת טישטוש בזיכרון או הרגשה של ריפיון - תתעוררו על עצמכם ומהר. חייבים לאפשר לצה"ל להמשיך לדבר ערבית ולא לעצור בלי חשבון - עד שחמאס יירד על הברכיים ויתחנן לרחמים!".

המחבלים, מתברר, מסתתים גם בתוך בתי ספר. בעקבות מידע על מחבלי חמאס שמסתתרים בתוך בתי הספר, פשטו בסוף השבוע לוחמי צוות הקרב החטיבתי 401 ושייטת 13, בפיקוד אוגדה 162 על בתי הספר "אלמעתצם באללה" ו"אלפאראבי" בהם הסתתרו מחבלי חמאס בשכונת רימאל בעיר עזה.

הכוחות חיסלו מחבלים בקרבות שהתנהלו במרחב. בנוסף, מחבלים שהסתתרו בתוך בתי ספר נכנעו ונעצרו על ידי הכוחות. כוחות צוות הקרב החטיבתי 4 פשטו אתמול על שורת דירות מבצעיות במרחב חאן יונס. הלוחמים מצאו בדירות אמצעי לחימה רבים ותשתיות תת-קרקעיות ששימשו את המחבלים. לוחמי המילואים של צוות הקרב החטיבתי 551 זיהו תנועה של מספר מחבלי חמאס על גג של מבנה שממנו בוצע ירי לעבר הכוחות במרחב ג'באליה. הכוחות הכווינו כלי טיס של חיל האוויר, שתקף והשמיד את המבנה.

תגיות:בית החוליםיוסף חדאד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה