חם ברשת

החשיפה שמוכיחה: חמאס טען ש"צה"ל הרג ילדים תמימים", אבל אף אחד לא מת

בפוסט שהעלתה, מציגה אושיית הרשת נטלי דדון את האמת מאחורי סרטון תעמולה של חמאס הטוען להרג ילדים פלסטינים, זאת בעזרתו של פעיל הסברה רוסי

בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)בעיגול נטלי דדון (צילום: שירן פרץ, צילום רקע: shutterstock)
אא

אושיית הרשת ואשת הימין נטלי דדון ממשיכה לעסוק בהסברה בעת המלחמה. בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה תיעדה את השקרים של ארגון הטרור חמאס, באמצעות סרטון של משפיען רשת ופעיל הסברה דובר רוסית, שהציג את העובדות אחרי הטענות לפיהן צה"ל הורג ילדים תמימים.

בסרטון נשמע משפיען הרשת אומר: "יהודים הרגו אלפי ילדים פלסטינים. עכשיו אספר לכם בפירוט איך יהודים הורגים ילדים מסכנים. איך בדיוק יהודים הורגים את הילדים הקטנים האלה". הוא המשיך והראה פיצוץ. "רואים את הפיצוץ הזה? את כל זה? יהודים הרגו פה ילדים. עכשיו מגיע החלק הכיפי. בואו נתרחק קצת נראה את כל זה. הופ, מה זה? מה אתם חושבים? למה עומד כאן בחור עם אפוד של עיתונאי? מתי הצליחו החבר'ה עם ציוד מקצועי להתארגן עם החצובות שלהם ולבוא לכאן עם ציוד? עם צלמים מקצועיים? איך אתה חושב שזה קרה? מתי היה להם זמן?

"ועכשיו הסרט מתחיל, תראו: אמבולנס מגיע, כאילו עכשיו משהו רע קרה. הם רצים כולם עם הטלפונים שלהם בפאניקה, כאילו אף אחד לא ידע כלום, כאילו הם לא היו שם קודם, לא התכוננו, לא הכינו את החצובות שלהם, כלומר, הסרט הזה לא מתוכנן מראש. צילום במקרה.

"עכשיו עוד דבר מעניין. הנה ההוא רץ, זה גם מחמאס כי כל משרד הבריאות בעזה זה ארגון חמאס. תראה מה הוא עושה. הוא מתרוצץ שם עם אלונקה, ובשביל מה? תראה איך העיתונאים בכל מקום, הגיעו באפודים חסיני כדורים למרות שאין פה אפילו יהודי אחד. למה כל זה נעשה? תראה, החבר'ה מצלמים הכל, הם יצרו קהל כזה. הנה ההוא מחמאס רץ שוב כדי להופיע ישירות במצלמה. רץ במהירות מסחררת כאילו חלה טרגדיה. מה עושים? ילדים מתו.

"הבדיחה שאף ילד לא מת כאן. איך? ישראל מודיעה מראש היכן היא הולכת לפגוע, באתרים אסטרטגיים שבהם יושב חמאס, שבהם יש כניסות למנהרות. כל המקומות הללו מופגזים על ידי ישראל. איפה שיש להם מאגרי ציוד, בבתי ספר, איפה שהם מסתירה את משגרי הרקטות. ישראל מפגיזה את כל המקומות האלה. אבל לפני זה היא מזהירה. אז החמאס יודעים, אז הם הביאו את החצובות שלהם, התכוננו, התקינו ואמרו שעכשיו רקטה תיפול כאן.

"איך הם ידעו? ישראל הודיעה להם. ואם חמאס לא היה שם, אף אחד לא היה יורה שם, זה הדבר הראשון. שנית, כל הילדים היו מפונים משם. אבל הילדים מושארים עכשיו בבתים האלה. בשביל מה? כדי לצלם אחר כך סרטונים מגניבים כאלה. לכן מהיום הראשון אני אומר לכם: כל ילד שמת בשטח של עזה, החמאס עצמו הוא שהרג אותו והותיר אותו תחת הרקטות. עכשיו שאל את עצמך את השאלה, איך אפשר להרוג ילדים בתנאים כאלה? איך?".

תגיות:חמאסנטלי דדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה