סרטים וסדרות לילדים

מאירים את הלילה: תיאטרון חושן בהצגה חדשה ומרתקת לכבוד חגיגת חנוכה בעולם הילדים

עולם הילדים מספק לכם חנוכה מלא אור ותוכן: הצגות, מופעים וחוגים מרתקים למנויי עולם הילדים. רק עכשיו: חודש ראשון ב-8 ₪ בלבד

אא

נריה מאושר, יוצר ומפיק הצגות תיאטרון מדהימות לילדים, מפתיע אותנו הפעם עם הצגת חנוכה מרתקת ומשעשעת: "מאירים את הלילה". בהצגה תכירו את דובידל שנחטף ביער, ותדליקו איתו ועם רבי ברוך את נרות החנוכה, בהצגה מבית תיאטרון חושן שכולה מסרים של אמונה ועוצמה יהודית.

מאיר חנוכייב ואשתו זלדה מכינים לכם מגוון של סופגניות מכל הסוגים והמינים. מאיר מחפש את החנוכיה המשפחתית שעוברת מדור לדור. בדרך הוא לומד דברים חדשים ושומע סיפורים מרתקים, ביחד עם הילדים שלכם, שבמהלך התוכנית יפגשו דמויות מרתקות וסיפורים שיתנו כוח וחוויה.

ההצגה של תיאטרון החושן מצטרפת למצעד תוכניות החנוכה של עולם הילדים: הצגות ממיטב האמנים, חוגים ומשחקים. תחשבו על המשפחה שלכם שיושבת ולומדת ביחד על חג החנוכה, ונהנית לאור הנרות המרצדים. איזו נחת! איזו חוויה משפחתית. רק תוסיפו סופגניות. את כל הטוב הזה תוכלו לקבל בהטבה מיוחדת לכבוד חנוכה: גם מנוי לחודש ראשון ב-8 ₪ בלבד (35 ₪ מהחודש השני), וגם קורס הדרכה להורים של הרב זמיר כהן - איך לגדל ילדים בעידן המודרני.

עולם הילדים הוא פלטפורמה שתעניק לילדים שלכם שעות רבות של תעסוקה, בימי חופשה כמו בימי שגרה, והכל מתוך הנאה מרבית וחוויה איכותית ושמורה. אלפי סרטים וסדרות ברוח היהדות, עשרות קומיקסים לקריאה חופשית, חוגים במגוון אדיר של תחומי עניין, מאות משחקי מחשב מחכימים ומעשירים, וכמובן: כניסה אוטומטית לכל הגרלות עולם הילדים!

והכל ב-8 ₪ בלבד לחודש הראשון בעולם הילדים (35 ₪ מהחודש השני). המבצע לחנוכה בלבד.

הצטרפו עכשיו לעולם הילדים, ותיהנו מתוכן מעשיר ומהנה לכל ילדי המשפחה >>לחצו כאן

תגיות:עולם הילדיםחנוכה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה