חם ברשת

השף מאיר אדוני הציע "להלביש מחבלי חמאס במדי צה"ל כפיתיון" – ונחסם

דקות אחרי שהשף העלה סטורי בו הציע "לשלוח אותם עם מטעני חבלה לפני כוחותינו לכל מקום! פירים, בניינים, מסגדים וכל רחוב", חשבונו עם יותר מ-150 אלף עוקבים הוסר. לאחרונה כתב פוסט על פרידתו מהשמאל

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

השף המוערך מאיר אדוני הוא אחד מאותם מפורסמים שנוהגים לכתוב את דעתם על המלחמה. במסגרת מסע ההסברה הפרטי שלו, אדוני הביע את דעתו בנוגע לטיפול במחבלי חמאס שנמצאים בישראל, אך מהר מאוד הוא נחסם ברשת החברתית אינסטגרם.

אדוני העלה לאחרונה פוסט בו ביקש סליחה על אותן שנים שאותן בזבז בתמיכה בשמאל. הוא הסביר כי הוא כבר לא מאמין כבעבר בדרך של אנשי השמאל מאז הטבח ב-7 באוקטובר, וכעת הוא מסביר מה צריך לעשות למחבלים.

אדוני שיתף את תמונת המחבלים המפורסמת אחרי שאלה הסגירו את עצמם לצה"ל. הוא הציע "לשלוח אותם עם מטעני חבלה לפני כוחותינו לכל מקום! פירים, בניינים, מסגדים וכל רחוב ורחוב, ״לשים על המפלצות מדי צה״ל ולשלוח אותם כבשר תותחים".

מהר מאוד אחרי שהפוסט שלו עלה, הגיעו תגובות רבות, לכאן ולכאן. העיתונאי נדב בורנשטיין פרסם כי תוך מספר דקות מאז שהסטורי עלה לאוויר, הוא נעלם יחד עם החשבון של השף, שעמד על יותר מ-150 אלף עוקבים. לא ברור האם החשבון נמחק או שהוסר על ידי הרשת החברתית, אבל דבר אחד בטוח – הוא זכה ללא מעט שיתופים ותגובות קודם לכן.

אדוני מרבה לכתוב לאחרונה על נושא המלחמה. הוא עומד לצד ישראל ושולח חיבוק חם לחיילי צה"ל ששומרים עלינו בחזית. לאחרונה הוא שיבח את בני העדה הדרוזית שניצבים בחזית כדי להגן על ישראל. "אזרחי ישראל צריכים להצדיע לגיבורי ישראל מהעדה הדרוזית, לכרוע ברך בפני העדה הנדירה הזאת ולבקש את סליחתם על חוק הלאום, העדה הדרוזית שזורה כחוט החיים עם נשמת העם היהודי והיא חלק חשוב, אמיץ ונאמן למדינת ישראל. בואו נתקן את העוול העצום שחוק הלאום יצר ונבקש מחילה", כתב.

תגיות:חמאסמאיר אדוני

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה