חדשות בארץ

הרמטכ״ל: "מעמיקים את ההישג בצפון הרצועה, בדרום ולתוך האדמה"

רא"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר, קיימו הערכת מצב עם מפקדי פיקוד הדרום וחטיבת הקומנדו, בפאתי חאן יונס. בר: "שמח לפגוש פה ברחובות של חאן יונס גם רכזים וגם לוחמים שלנו שעובדים ביחד עם החיילים. אין כוח שיכול לעמוד מול השילוב הזה"

רונן בר והרצי הלוי (צילום: דובר צה"ל)רונן בר והרצי הלוי (צילום: דובר צה"ל)
אא

הרמטכ״ל רא"ל הרצי הלוי וראש השב"כ רונן בר, קיימו היום (שני) הערכת מצב בתוך רצועת עזה עם מפקד פיקוד הדרום, מפקד אוגדה 98 ומח"ט הקומנדו.

דובר צה"ל עדכן הערב כי יותר מ-500 פעילי טרור מארגוני הטרור חמאס וג'יהאד איסלאמי נעצרו על ידי כוחות צה"ל ושב״כ בחודש האחרון. הם נלקחו להמשך חקירה של יחידה 504 באגף המודיעין והשב"כ. מתום ההפוגה נעצרו כ-140 פעילי טרור ברחבי רצועת עזה.

הלוי התייחס לעשרות המחבלים שנכנעו: "יש כאן לחץ גדול, אני חושב שהכניעה הזו, האנשים שיוצאים ומרימים ידיים זה גם שבירה של הרוח, זה גם מאיץ את ההישגים, אנחנו בסוף רוצים להתקדם מהר. אנחנו מעמיקים גם את ההישג בצפון הרצועה, גם את הכניסה בדרום הרצועה, וגם מעמיקים לתוך האדמה. כל המקומות האלה, כל זה מאוד חשוב לטובת ההישג".

לדבריו, השילוב של כוחות חי"ר, שריון והנדסה על הקרקע והחיבור לחיל האוויר, למודיעין ולשב"כ, עוזר לפעולה. הלוי: "הקצב של הכניסה ומהלך הכניסה הוא מרשים מאוד, אני אומר לכם גם במונחים היסטוריים, עם מערך הגנה מוכן שחיכה והכל. הנוכחות כאן, בתוך שטח בנוי מורכב מאוד, היא מאוד מרשימה ועכשיו לפרק לפרק לפרק".

ראש השב"כ הוסיף: "אני שמח לפגוש פה ברחובות של חאן יונס גם רכזים וגם לוחמים שלנו שעובדים איתכם ביחד, הלוחמים. מה שהוצג כאן, החיבור של מודיעין ואש בקצב מאוד מאוד מהיר, וגם דברים שאנחנו מפענחים ומביאים לפה, וגם דברים שמגיעים באמת במהירות האור או הקול, מצילים חיים. זה מביא פירים, מביא מפקדים וככה שוברים את האויב. אין כוח שיכול לעמוד מול השילוב הזה. מה שמיוחד במלחמה הזאת היא שהיא צריכה להיות גם רחבה, כדי למוטט את התשתיות המבצעיות והשלטוניות, אבל גם מאוד מאוד ממוקדת בשביל להגיע לאזרחים שלנו ולהוציא אותם".

תגיות:הרצי הלוימלחמת חרבות ברזלרומן בר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה