חם ברשת

יוסף חדאד חשף: "כרטיס האשראי של איסמעיל הנייה בידי צה"ל"

אחרי שחמאס גנב כרטיסי אשראי של חטופים והשתמש בהם, מגיעה הנקמה: "מי שצוחק אחרון, צוחק הכי חזק"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

יוסף חדאד הפך במהלך מלחמת "חרבות ברזל" לאחד מפעילי ההסברה הבולטים לטובת ישראל. לאחרונה הוא מעביר ביקורת נוקבת ברשתות החברתיות כלפי חמאס, מה שעלה לו בין היתר בהגבלות מצד הרשת החברתית אינסטגרם. אבל חדאד לא נכנע, הוא ממשיך להילחם במלוא המרץ בהסברה הפלסטינית ומפריך טענות ושמועות שלהם. לאחרונה הוא הרחיב את היריעה, והוא לא רק מצלם סרטוני תגובה אלא גם מבצע הרצאות בארץ ובחו"ל.

חדאד מצליח לאחרונה להרגיז גולשים רבים בעולם הערבי. תועמלני רשת של חמאס נלחמים בו, אנשי ציבור בחו"ל וחברי כנסת בישראל, בעיקר מהמפלגות הערביות, קוראים לחרם. לאחרונה הוא אפילו התעמת באולפני הטלוויזיה עם אחמד טיבי, עאידה תומא סלימאן, סאמי אבו שח'אדה, ואף ועם שונאי ישראל ותומכי טרור בחו"ל, באמצעות ראיונות בתקשורת הזה. כעת חדאד מפרסם בסטורי סיפור משעשע, שאמור להרגיז את מנהיגי חמאס.

חדאד העלה צילום מסך בסטורי שלו בו הוא מציין את מה שפרסמו העזתים לאחר ה-7 לאוקטובר, על שימוש בכרטיסי אשראי של חטופים ונרצחים ישראלים. הוא מציין כי כעת כרטיס האשראי של אחד ממנהיגי חמאס, איסמעיל הנייה, נמצא בידי הכוחות בעזה.

"אחרי הטבח, תושבי עזה גנבו והשתמשו בכרטיסי האשראי של הקורבנות ובני הערובה. כעת, כרטיס האשראי של המנהיג שלהם נמצא בידינו. מי שצוחק אחרון, צוחק הכי חזק". כתב חדאד.

תגיות:יוסף חדאדחמאסאיסמעיל הנייה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה