חם ברשת

צופית גרנט: "במלחמה הפכתי לעוד יותר יהודייה. נורא יהודייה"

בעקבות הטבח בשבעה באוקטובר, אשת הטלוויזיה משתפת: "רצחו לי את החלק ההומניטרי במוח, שכולנו בני אדם. אבד החלק השמאלני שבי"

(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)(צילומים: חיים גולדברג, יונתן סינדל / פלאש 90)
אא

כמו רבים אחרים, גם אשת הטלוויזיה צופית גרנט עדיין שקועה עמוק באירועים המחרידים של ה-7 באוקטובר. בראיון שהעניקה לשלום אסייג בערוץ 13, היא סיפרה כי שינתה חלק מהתפיסות שלה מאז היום בו קרה הטבח.

"בשבעה באוקטובר רצחו לי את החלק ההומניטרי במוח, שכולנו בני אדם. לא! אם מגדלים אותך כמו שרץ, זה מה שאתה נהיה", אמרה. "החלק השמאלני שלי לא קיים. אני בן אדם הומני, אבל לא ככה. בא לי כל היום ללכת ברחוב ולנשק ישראלים, נהייתי מאוד מאוד ישראלית ועוד יותר יהודייה, נורא יהודייה".

לאחרונה התבטאה גרנט בנוגע לטבח וצייצה כי "אם הייתה לעזתים ההזדמנות להיכנס לכאן שוב, לבנות תאי גזים ולדחוף את כולנו לשם - הם היו עושים את זה. יפי הנפש שיש עכשיו לא עוברים לי בגרון. יותר קשה לי היום לשמוע את גדעון לוי. הוא בעיני גס רוח. כשאני שומעת אותו מדבר היום - אני מקבלת צמרמורת. כנ"ל לגבי החבורה הזו שמפרסמת בערבית את שמות המתים בעזה. זה כל כך לא מעניין אותי בימים האלה".

גרנט חגגה לאחרונה יום נישואין עם שולי רנד. על כך היא כתבה: "אני רואה אותך בימים הקשים האלה במסירות נפש אין סופית עובר מזירה לזירה, פה הלוויה ומיד אחריה חופה של חייל טרם כניסתו לשדה הקרב, גיחה מהירה לבקר פצועים, ומשפחות חטופים, והורים שכולים.

"ראיתי אותך בוכה את נשמתך בזעקה חרישית של כאב מהמראות הקשים, אני רואה את האהבה הטהורה והשורשית שיש בך לארץ המדממת שלנו, וכן באוזני אתה חושף את הכעס הנורא על הפילוג, והמקטרגים, האנטישמיות מטריפה את דעתך, אני רואה הכל. את מסירות הנפש והאהבה לילדיך, הנדיבות, והחיבוק".

תגיות:צופית גרנטחרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה