חדשות בעולם

סערה באנגליה: אוהד הניף שלט למען חברו החטוף וסולק מהאיצטדיון

אלעד פוטרמן, אוהד ישראלי של ליברפול: "הסדרנים באו ואמרו לי שזה פוליטי, וליוו אותי החוצה. אין פה שום דבר פוליטי, יש פה אנושיות"

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

סערה באנגליה: אלעד פוטרמן, ישראלי שנסע למשחקה של ליברפול באיצטדיון אנפילד באנגליה' גורש ממנו לאחר שהניף שלט למען חברו, אוהד הקבוצה עמרי מירן, שנמצא בשבי חמאס.

"ההתנהלות של המועדון עצבנה אותי", אמר פוטרמן. "זה מגיע אחרי שבתחילת המלחמה ליברפול אסרה על הנפת שלט לזכר נרצחים אוהדי הקבוצה. לדעתי מועדון שמנסה להגיד שהאוהדים שלו הם במרכז, לא יכול לא לשים במרכז אוהד חטוף בעזה".

כזכור, שבועיים אחרי הטבח של חמאס, סירבה ההתאחדות האנגלית להוציא הודעת גינוי, מה שעורר כעס מצד אוהדי ליברפול וטוטנהאם בישראל. כמה מאוהדי ליברפול הכריזו על ביטול החברות במועדון.

ביום חמישי האחרון הניף פוטרמן, אוהד הקבוצה' את השלט למען חברו האוהד החטוף' וסולק מהמשחק. "זה ממש עצבן אותי", הוסיף בראיון ל-N12. "אחרי שליברפול אסרה שלט אחד לזכר נרצחים אוהדי הקבוצה ואני בעצמי כמעט הופעתי עם השלט הזה. כשבאתי עם השלט רציתי לבדוק מה ליברפול יעשו. ברגע שהם זרקו אותי ואת השלט, הם צריכים להסביר למה הם לא תומכים באוהד שלהם".

בפוסט שפרסם בפייסבוק כתב: "אתמול בערב ביקרתי באיצטדיון אנפילד, זה מועדון שעומד עם האוהדים שלו. 'משפחה אחת גדולה' נהגו לכנות אותו. בתחילת כל משחק הקהל באנפילד עומד ושר את המנון ליברפול 'לעולם לא תצעדי לבד', הערב הנפתי כרזה למען החבר שלי, עמרי מירן, ושרתי את ההמנון. עמרי נחטף ב-7 באוקטובר. כשהרמתי את השלט שני סדרנים ניגשו אלי. הם הורו לי להוריד את השלט או לעזוב את האיצטדיון. הם אמרו שאסור להניף שלטים פוליטיים. 'פוליטי? מה פוליטי בו?'' שאלתי. הסדרן אמר שהוא לא הולך להתווכח איתי, שזאת מדיניות המועדון וליוו אותי החוצה מהמועדון. הערב המועדון אמר לעמרי, אוהד 'אדום' מאז שידע מה זה כדורגל, שבשעת הצרה הגדולה ביותר שלו, הוא הולך לבד.

"מועדון צריך לתמוך באוהדים שלו. מתברר שהמועדון עצמו לא תומך ברוח המועדון. זה משבר זהות. אני די מנותק מהמועדון עכשיו". כעת, אוהדים רבים החליטו להחרים את הקבוצה לנוכח ההתנהלות מאז פרוץ המלחמה.

תגיות:חטופיםלונדון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה