חדשות עולם הילדים

חורף חם בעולם הילדים: קורסים מרתקים להורים - במתנה!

עד הערב בחצות: מבצע חורף מדהים בעולם הילדים, מצטרפים לחבילה מיוחדת של 6 חודשים באתר החוויתי ומקבלים במתנה קורסים של הרב זמיר כהן, הרב יגאל כהן והרב דן טיומקין, אל תחמיצו את ההזדמנות הייחודית

אא

כמה אתם אוהבים את הילדים שלכם? כמה אתם דואגים להם ורוצים לגונן עליהם? כהורים אנחנו כל הזמן מחפשים איך לשמור על הילדים שלנו. עולם הילדים משיק עכשיו את תוכנית חורף חם: גם שישה חודשים של תעסוקה מוגנת, חוויתית ואיכותית לילדים שלכם וגם קורסי הדרכה להורים ממיטב המרצים:

הרב זמיר כהן - מדריך לחינוך ילדים בעידן המודרני 

הרב דן טיומקין - לחנך בהצלחה ילדים עם הפרעת קשב

והרב יגאל כהן - כך תצאו מחרדות ומדיכאון

בהידברות מעבר לחוויה של הילדים, שמים דגש מיוחד גם על החינוך והערכים. התכנים שהילדים נחשפים אליהם בעולם הילדים הם תכנים חינוכיים. אם אלו משחקים על פרשת השבוע, סיפורי סיפורי אמונה (לילה טוב-עם מורן קורס), סיפורים מ'פרקי אבות' (צור משלנו) ומדרשי חז"ל, או אם אלו הדרכות ליצירה לפי מעגל השנה. עשרות חוגים, אלפי סרטים וסדרות, מאות משחקים דיגיטליים משוכללים, קומיקסים לקריאה חופשית ועוד הרבה כיף ותעסוקה.

 

מה כוללת תוכנית חורף חם?

תוכנית חורף חם של עולם הילדים כוללת גם מנוי לשישה חודשים באתר עולם הילדים, גם הצגות חנוכה מרתקות, גם זום חודשי עם 'אמיתי המספר' והכי מרגש: 3 קורסים דיגטליים ועוצמתיים להורים, בנושאי חינוך ילדים. 

 

אמרנו כבר שהכי חשוב זה החינוך?

 הרב זמיר כהן - מדריך לחינוך ילדים בעידן המודרני. המדריך מושתת על יסודות גדולים של דברי חכמי ישראל ומביא גישה חינוכית נבונה, בעזרתה הילד יהיה בעל נפש מאוזנת ובריאה. 

הרב דן טיומקין - לחנך בהצלחה ילדים עם הפרעת קשב. הדרכה שתלמד אתכם ההורים, להתמודד בהצלחה עם ילדים מאותגרי קשב וריכוז כדי לאפשר להם לחוות הצלחות משמעותיות בחיים. 

הרב יגאל כהן - כך תצאו מחרדות ומדיכאון- שיטה קלה, בדוקה ומנוסה לסילוק דיכאונות וחרדות. השיטה שעזרה כבר למאות אנשים לעזור לעצמם, להפוך לשמחים יותר, בטוחים יותר ועוצמתיים יותר. 

 

שווי שלושת הקורסים יחד הוא 700 ₪ ובהרשמה לתוכנית חורף חם, אתם מקבלים אותם כמתנה! חבילת חורף הכוללת:

שישה חודשים בעולם הילדים + הצגות חנוכה + זום חודשי + 3 קורסים להורים והכל ב- 147 ₪ בלבד במקום ב- 210 ₪. המבצע עד הערב בחצות. אל תפספסו, הירשמו עכשיו>>>

 

תגיות:עולם הילדיםחורף חם

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה