חדשות בארץ

הפעימה השביעית יצאה לדרך: שתי חטופות הועברו לידי צה"ל

עמית סוסנה ומייה שם שוחררו לפנות ערב והועברו לשטח ישראל. בנוסף, משתחררות 6 נשים, מתוכן שתיים כמחווה לנשיא פוטין, ושני האחים תושבי רהט: בילאל (18) ועאישה אלזיאדנה

מיצג למען החטופים באתר ברעים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)מיצג למען החטופים באתר ברעים (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)
אא

הפעימה השביעית לשחרור חטופים מעזה החלה לפנות ערב (חמישי), ושתי חטופות, עמית סוסנה בת 40 מכפר עזה, ומייה שם, משוהם, שארגון הטרור פרסם בעבר סרטון שבו היא קראה לישראל  להשיב את החטופים.

בנוסף, עתידים להשתחרר הערב שש נשים נוספות ושני האחים תושבי הפזורה הבדואית: בילאל (18) ועאישה אלזיאדנה, תושבי רהט שמשפחתם הודיעה לתקשורת כי קיבלו הודעה מאנשיו של האלוף ניצן אלון, על כי הנערים נמצאים ברשימה.

החמאס העביר הבוקר רשימה של שמונה חטופים, בה נכללות שם וסוסנה ושני האחים מהפזורה, ובצהרים הודיע כי הוא משחרר גם שתי ישראליות בעלות אזרחות רוסית כמחווה לנשיא פוטין. שם וסוסנה השתחררו ממרכז העיר עזה, מה שמראה, לטענת גורמים ביטחוניים בישראל, שלא הוחזקו ביחד עם יתר החטופים הצפויים לשוב הערב.

עמית סוסנה, עובדת בלוצאטו גרופ, בסניף עומר, היא מהבוגרים הראשונים של הפקולטה למשפטים במכללת ספיר שבעוטף עזה. היא עורכת דין ובשבת, השביעי באוקטובר, בשעה 10:07, נותק עימה הקשר, לאחר שכתבה לבני משפחתה שהיא הולכת להסתתר בארון בממ"ד, שבביתה בקיבוץ כפר עזה בו גרה לבדה.

מייה שם, תושבת שוהם, בעלת אזרחות ישראלית-צרפתית, נחטפה מהמסיבה ליד רעים. באמצע חודש אוקטובר, בסרטון שפרסם חמאס, שנועד כמובן לסחיטה פסיכולוגית כחלק מהמלחמה בישראל, היא נראתה מקבלת טיפול רפואי ולאחר מכן אומרת למצלמה את שהוכתב לה בידי המחבלים. מתארת את מצבה הרפואי ומספרת כי עברה ניתוח ביד. עוד אמרה כי מטפלים בה, מספרת כי היא דואגת למשפחתה ומבקשת שיוציאו את החטופים כמה שיותר מהר.

חבריה סיפרו כי מייה היא צעירה מלאת שמחת חיים ובעלת לב ענק. אוהבת לצייר ולבשל. "מייה היא לוחמת בנפש, צעירה עם נפש של אישה בוגרת. היא דואגת לאחים שלה תמיד, משפחתית מאוד. הגיעה למסיבה עם חברתה הטובה אליה טולדנו, אשר נחטף גם הוא ועדיין מוחזק בשבי החמאס.

משפחתו של צעיר שנחטף מהמסיבה קיבלה הודעה על מותו

אופיר צרפתי, סטודנט להנדסת חשמל בן 27 מקרית אתא, שנחטף לרצועת עזה, אינו בין החיים. כך הודיעה היום עיריית קריית אתא. הודעה נמסרה למשפחתו על ידי נציגי צה"ל.

תגיות:מלחמת חרבות ברזלשחרור חטופים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה