חדשות בארץ

תלמידות מגמת תקשורת כתבו תסריט מצמרר - מבלי לדעת שזה מה שיקרה

לפני חצי שנה חיברו תלמידי מגמת התקשורת בניר עוז תסריט, שכעת מקבל משמעות מצמררת: "לרגע לא חשבנו שזה יקרה באמת"

אא

על רקע המלחמה ופרשת החטופים הישראליים שמזעזעת את אמות הסיפים של כל יהודי באשר הוא, תסריט שכתבו תלמידות תיכון 'נופי הבשור' הרבה לפני השביעי באוקטובר - מקבל כעת משמעות מצמררת. 

"כתבנו את זה וצחקנו", הם מספרים כעת על 'סרט האימה' שצילמו במסגרת הלימודים, כלל לא מעלים על דעתם שיום אחד הסרט הזה ייהפך למציאות. 

אז, כשהתסריט על מחבלי חמאס שמצליחים לחדור ניר עוז ולחטוף נער, רק עלה בדמיונם - הוא היה הזוי לחלוטין בעיני כולם. "כתבנו את זה וצחקנו על זה", מספרת הצלמת איה אצילי, שהשתתפה בצילום הסרט. 

בריאיון לערוץ 12 מגוללים התיכוניסטים ההמומים את התסריט 'הכי קיצוני והכי מופרע' שראו לעיני רוחם - חצי שנה בלבד לפני הטבח ביישובי העוטף, וחטיפתם של מאות ישראלים חפים מפשע. "זה היה הדבר הכי דמיוני בעולם", אומרת איה. 

עובדה מצמררת נוספת היא הגדר שנראית בסרט שלהם היא אותה גדר שדרכה עברו מחבלי החמאס אל תוך קיבוץ ניר עוז, וחטפו, יחד עם עוד 70 תושבים, את ליאת אצילי ששיחקה בסרט.

"לרגע לא חשבנו שזה באמת יקרה", אומרת התלמידה נגה. אליה מצטרפת ליה וינקלר, שאומרת כי בגלל שהם מהאזור זה היה מתבקש שיעשו משהו עליו. "ואז עלה הרעיון של החטיפה, ורצנו על זה", היא מסכמת.

תגיות:סרטחמאסתלמידותטבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה