חדשות בארץ

ההפוגה בעזה הופרה: 3 חיילים נפצעו ממטענים שהופעלו נגדם

דובר צה"ל מסר כי שלושה מטעני חומר נפץ הופעלו נגד כוח צה"ל בצפון הרצועה. הלוחמים השיבו בירי לעבר המחבלים וזוהו פגיעות. שלושה חיילים שנפצעו באורח קל פונו לקבלת טיפול

חיילים בצפון הרצועה (צילום: דובר צה"ל)חיילים בצפון הרצועה (צילום: דובר צה"ל)
אא

דובר צה"ל מסר אחר הצהריים (שלישי) כי מחבלי חמאס הפעילו, בשתי זירות בצפון הרצועה, שלושה מטעני חומר נפץ נגד כוחות צה"ל. בזירה אחת, ליד בית החולים רנתיסי, הופעלו שני מטענים במקביל. שלושה חיילים נפצעו באורח קל בשתי התקריות, ופונו לקבלת טיפול. דובר צה"ל הדגיש, כי בשני המקרים הכוחות שהו בקווי ההפוגה המוסכמים.

בתגובה השיבו הלוחמים בירי לעבר מחבלי חמאס וזוהו פגיעות. הפלסטינים מדווחים על חילופי אש בין צה"ל לאנשי חמאס, וכן על כך שלא מעט אנשי חמאס הגיעו ביומיים האחרונים לשטחים בהם ממוקמים חיילי צה"ל. עוד דיווחו הרשתות הפלסטיניות על תנועה של מטוסי חיל האוויר הישראלי בצפון ובמרכז הרצועה.

גורמים צבאיים מסרו כי התקריות הללו, שמהוות כאמור הפרה של הסכם ההפוגה, מובילות את הפיקוד בצה"ל לשקול את המשך הפעילות ואת התגובה הצבאית.

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, קרא להגיב על הפרת ההפוגה: "חמאס ניסה לפני זמן קצר לרצוח חיילי צה"ל בצפון רצועת עזה. אני קורא לראש הממשלה לא 'להכיל' את פיצוץ מטעני החבלה שהופעלו נגד חיילינו, ולהורות לצה"ל לשוב ולכתוש את החמאס בעוצמה. אסור לחכות לכך שחלילה ייהרגו לנו לוחמים. יש לשוב לפעול בהתאם למטרת המלחמה: השמדה טוטאלית של חמאס".

תגיות:עזהחמאסמלחמת חרבות ברזל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה