סלבס בהתחזקות

איתי לוי שר מסר מחזק לעם ישראל: "כולם כבר יודעים, המשיח כבר כאן"

"עוד יבואו ימים יתפזר העשן - כולם כבר יודעים, המשיח כבר כאן". איתי לוי שר על המשיח, ומחזק בדברי תקווה ועוצמה גם בשירו ביחד עם הזמר החסידי אברהם פריד

אא

על רקע המלחמה ושיריו החדשים 'אין לי מקום אחר' ו'אחרי המבול' שמקבלים משמעות כבדה בתקופה טעונה זו - הזמר איתי לוי בדבר חיזוק מרגש לעוקביו ברשתות החברתיות: "אהובים שלי, משתף אתכם בשני שירים שמדברים על שני סוגי הרגשות שאנחנו חווים כמדינה", פתח וכתב. "כולנו עוברים בין חרדה אמיתית שמלווה אותנו כבר יותר מ-50 יום, לבין תקווה, מורל ועוצמה שמלווים את החיילים שלנו בשטח. 

"יש מקום לכל רגש. אני מאמין ובטוח שכולנו ביחד נעבור את זה, ונצא מחוזקים ומאוחדים. עם ישראל חי".

בשיר 'אין לי מקום אחר', שנכתב והולחן על ידי אבי אוחיון, שר לוי על הצעקה שבאה לידי ביטוי רגע אחרי התחושות הללו. "צעקתי - תציל אותי, אני מקולקל. דמיונות שורטים ואני נבהל".

בשירו השני שנכתב על ידי מאור תיתון ואלעד טרבלסי שר לוי מילים של תקווה, וציפייה משמחת לגאולה. "אחרי המבול עוד נרים את הראש. בשביל הילדים של עורף סתיו 23. עוד יבואו ימים יתפזר העשן - כולם כבר יודעים, המשיח כבר כאן", הוא מסיים בהתרגשות. 

בפוסט מרגש נוסף שהעלה לרשתות החברתיות - נראה לוי כשהוא שר לצד הזמר החסידי אברהם פריד בחתונת בתו של הרב פינטו, וכך כתב לצד הסרטון:

"ר' אברהם פריד היקר, זכות ענקית הייתה לי לשיר איתך את אחד השירים שהכי חזקים ומשמעותיים שלנו. שהקב"ה יצילנו מידם של כל הקמים עלינו לרעה, ונזכה לביאת משיח צדקנו במהרה, אמן".

 

תגיות:מסרחמאסאיתי לויטבחמחזקאנחנו ננצח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה