סלבס בהתחזקות

בת החטופה עשתה הפרשת חלה בקיבוץ עם נועה ירון דיין - ואמה שוחררה

בתה של חנה פרי, החטופה שהייתה בשבי החמאס בעזה - עשתה הפרשת חלה עם נועה ירון דיין בקיבוץ יגור שבו היא מתגוררת, והשבוע אמה שוחררה. מרגש, כבר אמרנו?

אא

מאז תחילת המלחמה, נועה ירון דיין לא נחה: היא עוברת מערב מעצים אחד למשנהו, מחזקת את אמהות החטופים ועוד מאות נשים ביחד איתן - במעגלי אמונה ושמחה. 

לפוסט הזה, שפרסמה ברשתות החברתיות שלה אמש, לא יכולנו להישאר אדישים. בפוסט היא מתארת את מעמד הפרשת החלה שערכה בת לאם שנחטפה על ידי מחבלי חמאס לעזה. "כל מי שהיתה בחדר האוכל של קיבוץ יגור, ביום ראשון לפני שבוע, הרגישה את זה בעצמות...משהו קרה.  ההתרגשות מילאה את כולן.  עשרות לבבות שבורים התחברו לרגע. האויר נהיה סמיך. 

"כולן היו בשיא ההתכווננות ובשיא האהבה לחברתן איילת שהחליטה בהארה של רגע שהארוע שהיא תארגן למען שיחרור אמא שלה, יהיה הפרשת חלה. ככה היא החליטה. והיא האמינה בטירוף שדווקא זה.

"איילת אמרה לי: 'תעשי לנו בול כמו הדוסיות. אל תחסכי ואל תקצרי. החברות שלי יעמדו בזה. זאת עת צרה. אני בחרתי באמונה. הן חברות שלי. הן ילכו איתי .הן אולי לא מאמינות בזה, אבל הן יעשו הכל למען חברה בכזאת צרה'. 

"וזה בדיוק מה שהיה. והן היו מופלאות. אחוות נשים במיטבה. התודעה המשותפת שלנו עלתה מעל הגדרות והתכווננה לפתוח את כל השערים הנעולים בלב, בשמים, ובעזה. בכינו כולנו. גם הסקפטיות. ואיילת האמינה בשביל כולנו. גם אני נדבקתי באמונה שלה. קיוויתי בשבילה לנס פרטי בתוך כל הנס הגדול שאנחנו צריכים כדי שיחזרו כולם.  

"ביום שישי, בפעימה הראשונה, שוחררה חנה פרי אמא של איילת. וכולנו הרגשנו שעשינו משהו טוב ונכון. לא יודעות מה בדיוק. אבל אני מאמינה בכוח של תפילת נשים כזאת אמיתית, ואני מאמינה בניסים. אני אמשיך להתפלל גם על נדב בן חנה, אחיה של איילת ועל כל שאר החטופים עד שנראה את כולם בבית", סיכמה. 

***

תגיות:אמהותחטופיםמרגשנועה ירון דיין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה