פעילות הידברות

היום: מורן קורס ומיכל דליות בכנס חיזוק לאמהות ויצירת חוסן הורי בימי המלחמה

הידברות במשדר מיוחד לרגל המצב: ערב זום מרתק ומעשיר לאמהות המתמודדות על שלל דילמות הוריות הפוקדות אותנו בימים אלה. ההשתתפות ללא עלות

אא

למציאות בארצנו אליה נקלענו יש השפעה ניכרת גם במישור הזוגי והמשפחתי שלנו, בו מעורבים כעת הרבה מאוד אמוציות אשר יוצרות חיכוכים שונים בתא המשפחתי הפרטי. כל כך הרבה פחדים, חששות ואתגרים חינוכיים שצפים דווקא בתקופה הזו והילדים שבבית- דורשים את שלהם, כרגיל ואף יותר מזה. "את לא תגידי לי מה לעשות!" ו "אני לא רוצה ללכת לבית הספר. אני מפחד.." אלו רק חלק מהמשפטים שאנחנו יכולות לשמוע בתקופה הזו. 

"הורים רבים ניצבים בימים אלה בפני דילמות הוריות ומשפחתיות שונות ומגוונות מול עצמם, מול הילדים הצעירים ומול המתבגרים שלהם". מסכימה מורן קורס, מגישה קבועה באתר הידברות "שאלות רבות עולות בנו כמו: כיצד עלינו לנהוג בעת הזו? מה נוכל להסביר לילדים על המצב וכיצד נוכל להגן עליהם ולהרגיע אותם?"

מדי שבוע אנו מקיימים משדר מיוחד לנשים בהשתתפות מומחיות מתחומים שונים שמטרתם לאפשר פתיחה של השבוע ברגל ימין ולצייד נשים ואמהות בכוחות, אמונה וכלים מיטיבים למשך השבוע כולו. המשדרים מתקיימים בזום ועד כה לקחו בהם חלק אלפי נשים מכל רחבי הארץ.

"התגובות על המשדרים מרגשות ומשמחות אותנו כל כך." משתפת מורן "המשתתפות מספרות שהן ממתינות לשידורים בקוצר רוח כבר מיום חמישי ויוצאות ממנו מחוזקות עם הרבה כח, תקווה ואמונה"

בראשון הקרוב ניפגש שוב, והפעם למשדר מיוחד - "נלחמות על הבית" אשר מוקדש לכן, האמהות. "הרכבנו פאנל של נשים חזקות עם הרבה ידע וניסיון בעולמות החינוך וההורות כדי לצייד בכלים ובהרבה כח ואמונה בימים אלה". המשדר יעסוק בנושא חינוך ויעניק חיזוק לחוסן הפנימי שלנו אל מול האתגרים ההוריים בצל המלחמה.

ביום ראשון י"ג בכסלו 26.11 בשעה 20:00 ניפגש בזום לערב מיוחד בשיתוף מנחות הורים ויועצות מהשורה הראשונה: מורן קורס – מרצה, יועצת זוגית ורגשית ומגישה בהידברות, זיוה מאיר – מנחת הורים מוסמכת, מיכל דליות – מנחת הורים, סופרת ומנהלת מרכז "מיכל דליות" ונעמי סובול – מרצה, מנחת הורים מתמודדים ומנהלת ארגון "אהבת עולם"

להרשמה לשידור ללא עלות לחצו כאן.

תגיות:מיכל דליותמורן קורס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה