חדשות בארץ

מטלטל: האב חשף כי בנו החטוף ביקש שלא לפדות אותו בעסקת החטופים

אביו של החטוף שנמצא בעזה: "הוא אמר לנו בשולחן שבת שאם הוא נופל שבוי במהלך המילואים, לא לפדות אותו בשום אופן תמורת מחבלים. אני אוהב את איתן ומתגעגע מאוד, אבל צריך לשים בצד את הרגשות הטבעיים, ולחשוב על טובת הכלל"

אא

צביקה מור, אביו של החטוף איתן מור, התנגד לעסקת חילוף השבויים כבר מתחילת המתווה שלה. 

כעת, כשהעסקה נחתמה ואושרה, מספר צביקה על הרגע שבו בנו אמר לו כי אם חלילה יפול בשבי - לא יסכים שיפדו אותו תמורת שחרור מחבלים. "הבן שלי זו לא שאלה", אמר מור בראיון לערוץ 14 הבוקר (רביעי). "הוא אמר לנו בשולחן שבת שאם הוא נופל שבוי במהלך המילואים, לא לפדות אותו בשום אופן תמורת מחבלים. אני אוהב את איתן ומתגעגע מאוד, אבל צריך לשים בצד את הרגשות הטבעיים, ולחשוב על טובת הכלל. ככל שהמלחמה מתקדמת ונוצר הלחץ על חמאס, ככה אנחנו גם מתקרבים לחטופים. כשאתה בשטח, היכולות המודיעיניות עולות וצריך להמשיך בכל הכוח עד הניצחון הסופי, והשבת החטופים".

בדבריו ציין מור כי למרות הרגש האבהי ולמרות העובדה שהיה רוצה לעשות הכל עבור שחרור בנו - "יש לי אחריות לאומית, וכל החלטה בקשר לחטופים נוגעת בכל אחד מאיתנו. לכן המילה שלנו לא יותר חזקה מהמילה של כל אחד מעם ישראל. והכי חשוב זה לא להראות לעולם את הלהיטות להחזרת בנינו. אם אנחנו מראים לתקשורת בעולם שאנחנו לא מוכנים לחכות יותר לשחרורם, המחיר של החטופים שלנו עולה. אני ממש מתנגד לכל הדיבורים על השבת החטופים כאן ועכשיו. זה פוגע בנו", סיכם. 

תגיות:בןאבחטוףמצמרר

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה