חם ברשת

השף מאיר אדוני התפכח: "מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי"

השף מאיר אדוני עובר צד: "מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי. נאחזתי בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו. מתפלל שבורא עולם יסלח לי"

אא

השף מאיר אדוני פרסם הצהרה, ובה הביע התנצלות כנה על כך שלקח חלק ב"הונאה הגדולה של השמאל". את הדברים אמר אדוני במסגרת סטורי שהעלה לרשתות החברתיות - שם הביע את אכזבתו הגדולה מהשמאל. 

"אני מתבייש", אמר אדוני. "אני מבקש סליחה מהעם שלי על כך שהייתי חלק מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום".

"אני. מאיר אדוני. בן לאמא סימה ואבא מנחם. יליד 1973. מודה ומתוודה שהייתי מהאפסים שתמכו והטיפו לשלום!", כתב אדוני. "30 שנים מחיי נסעתי בעולם, מחנות שלום בנורבגיה, ירדן, ישראל ובכלל בארץ ובעולם. אבא ל-8 ילדים. הבכור בן 22 והקטן שנתיים. חלמתי חלומות הזויים על עולם יפה, שקט, מלא בטוב ובאהבה! עולם שלא קיים ליהודי וישראלי".

"שילמתי מחיר אישי ענק אישי על האמונות הללו", הוסיף אדוני. "הטיחו בי דברים נוראיים. הפסדתי לקוחות וקמפיינים. אבל נאחזתי - בטמטום ההזוי שרציתי להאמין בו. ב-7 באוקטובר ב-6 וחצי בבוקר מאיר אדוני נפטר. דקה אחרי נולד מאיר אחר. מאיר שמכה על חטא. מאיר שמתבייש שהיה חלק מההזיה של אנשי השמאל ההזויים שלא מבינים שאנחנו מוקפים במפלצות אסלאם קיצוני שאין להם עניין בשלום ונורמליות אלא רק רצון לשרוף אותנו חיים!".

"מתבייש ומבקש סליחה מהעם שלי שלקחתי חלק בהונאה הגדולה של השמאל", התנצל מאיר. "מתפלל שבורא עולם יסלח לי. עם ישראל חי וקיים רק בזכות עצמו וכוחנו באחדותנו. אנחנו חייבים להשמיד עד הסוף את מפלצות החמאס ועוזריהם. עם ישראל חי לנצח נצחים. שבת שלום".

***

תגיות:שמאלשלוםמאיר אדוניהתפכחות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה