חדשות בעולם

שדר הכדורגל הארגנטינאי הפתיע: "22 חטופים הם שלנו, אתם לא מתביישים לשתוק?"

במהלך משחק כדורגל בו צפו מאות אלפים בכל העולם, הבהיר שדר הכדורגל כי העם בארגנטינה מגנה את חמאס ודרש להחזיר החטופים הביתה: "אל תישארו בשקט. רוצים להחזיר את אופליה הביתה"

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

הכדורגל הארגנטינאי, ובמיוחד קבוצת הכדורגל של בוקה ג'וניורס, נחשבים ללהיט בעולם. מאות אלפי אנשים צופים בכל משחק. מה שקרה בימים האחרונים, באחד ממשחקיה של הקבוצה, שודר לכל העולם והעביר מסר חשוב – העם בארגנטינה נגד חמאס.

השדרן במשחק הפתיע כשעוד לפני המשחק, החליט להעביר מסר ארגנטינאי לעולם. הוא גינה את מעשי הטבח של חמאס וביקש לשחרר את החטופים, תוך הדגשה ש-22 חטופים הם ארגנטינאים. הוא הזכיר את שמה של אופליה רויטמן שנמצאת בשבי, וסיפק הצצה למה שהעם הארגנטינאי מרגיש. בנוסף, הוא ביקש מהארגנטינאים לא לשתוק ולהשמיע את קולם להחזרת החטופים.

"חלפו 36 ימים מאז הטבח של ה-7 באוקטובר בישראל. אנחנו ממשיכים לגנות בחריפות את ארגון הטרור חמאס", אמר השדרן הארגנטינאי. "יש 239 אנשים שנחטפו, מתוכם 22 שלנו. 22 ארגנטינאים. אנחנו צריכים ודורשים שהם יחזרו הביתה, שיחזרו למשפחות שלהם. שיחזרו לחיים שהיו להם, את החיים שיש לנו כעת. אל תישארו בשקט, הגבירו את הקול שלכם. אתם לא מרגישים אשמה, בושה, על זה שאתם שותקים? להשמיט, לשתוק, זה לשתף פעולה. החזירו את אופליה".

כזכור, בתחילת הלחימה, התברר שרון שרמן בן ה-19 שבוי בידי חמאס. הוא אף הודיע להוריו כי נפל בשבי בשיחת טלפון, שמיד לאחריה נותק הקשר עימו. הוריו של רון היו בחוסר ודאות. מאוחר יותר פורסם סרטון בו הוא נראה כפות על הרצפה, לצד חיילים נוספים. צה"ל אישר למשפחה שרון נחטף ומאז לא ברור מה עלה בגורלו.

במהלך המלחמה, אזרחים רבים בעלי אזרחות כפולה נפלו בשבי. לרון אזרחות ארגנטינאית ומי שניצל זאת היה אביו, אלכס שרמן, שצילם סרטון מיוחד לכדורגלן הארגנטינאי מסי. בסרטון הוא ביקש ממנו לגנות את הטרור ולדרוש שחרור מיידי של השבויים.

שרמן אמר בסרטון: "ליונל מסי, שמי אלכס שרמן. נולדתי בארגנטינה. בני רון הוא חייל ישראלי עם אזרחות ארגנטינאית, שנמצא שבוע בעזה בידי ארגון הטרור חמאס. אני יודע שאתה מקבל אלפי בקשות מאנשים שרוצים עזרה, ואני לא יודע אם הסרטון הזה יגיע אליך, אבל כאבא אני עושה כל מה שאני יכול כדי שבני ישוב אליי. כמה מילים שלך יכולות לחולל ניסים בשביל רון ובשביל כל הארגנטינאים בשבי בעזה. אוהבים אותך".

תגיות:כדורגלחטופיםארגנטינה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה