חדשות בארץ

פצוע אנוש בפיגוע ירי במחסום המנהרות – 3 מחבלים חוסלו

מחבלים חמושים ירו לעבר קבוצת ישראלים במחסום ופצעו ארבעה מהם. שלושת המחבלים נוטרלו. החקירה העלתה: מטרתם הייתה לבצע פיגוע גדול בירושלים

רכב המחבלים (צילום: דוברות משטרת ישראל)רכב המחבלים (צילום: דוברות משטרת ישראל)
אא

צעיר נפצע הבוקר (חמישי) באורח קשה מאוד בפיגוע ירי במחסום כביש המנהרות בדרום ירושלים. שלושה נוספים נפצעו, כולם בהכרה. כל הנפגעים הם אנשי כוחות הביטחון.

החקירה הראשונית העלתה כי המחבלים, תושבי חברון ומזוהים כפעילי חמאס, היו בדרכם לבצע פיגוע גדול בירושלים, אולם חשדם של המאבטחים במחסום, שביקשו מהם לצאת מהרכב, הביאה אותם לבצע את הפיגוע במחסום.

מהפרטים עולה כי המחבלים הגיעו למחסום ברכב עם לוחית זיהוי ישראלית מזוייפת, ונעצרו לביקורת. הם חשדו שהמאבטחים הבחינו בכלי הנשק ואז פתחו בירי מתוך הרכב, יצאו ממנו והמשיכו לירות לעבר המאבטחים. אלו הגיבו בירי ונטרלו אותם. אותה עת, יש לציין, היו במחסום מספר גדול של כלי רכב ובנס לא נפגעו אזרחים נוספים.

דובר מד"א מסר כי בין הפצועים צעיר כבן 20 במצב קשה מאוד מחוסר הכרה, 2 במצב בינוני, צעירה כבת 20 וגבר כבן 32, ו-1 במצב קל צעיר כבן 20. בנוסף 3 נפגעי חרדה. משערי צדק נמסר כי הפצוע קשה מאוד הוכנס לחדר הטראומה.

מהמרכז הרפואי הדסה נמסר כי אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונו שלושה פצועי ירי מהפיגוע בכביש המנהרות. שניים מן הפצועים במצב קל, אחד במצב קל עד בינוני. שלושתם בהכרה מלאה.

על פי המשטרה, ברכב המחבלים אותרו גרזנים וכלי נשק נוספים והחשד הוא כי המחבלים היו בדרכם לירושלים לבצע פיגוע גדול. חבלני המשטרה בדקו בזירה חפץ החשוד כמטען. החשש הוסר בתום הבדיקה. אחד המחבלים שחוסל בפיגוע במחסום המנהרות הוא עבד אל קאדר קוואסמה, בנו של ראש הזרוע הצבאית של חמאס, עבדאללה קוואסמה, שהוציא שורת פיגועים קשים מאוד באינתיפאדה השנייה, עד שחוסל.

תגיות:פיגוע ירימחסום המנהרות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה