חדשות בארץ

צה"ל תקף בסוריה, בתגובה לשיגור כלי טיס בלתי מאויש לאילת

התקיפה בוצעה לפנות בוקר והתמקדה באתר בו שוהים מחבלי הארגון, שביצע אתמול את שיגור כלי הטיס הבלתי מאויש לעבר אילת, אשר פגע בבית ספר בעיר

חץ 3 (צילום: משרד הביטחון)חץ 3 (צילום: משרד הביטחון)
אא

צה"ל מסר הבוקר כי חיל האוויר תקף הלילה (בין חמישי לשישי) אתר בסוריה, בו שוהים מחבלי ארגון שאחראי על ירי הכטב"ם אתמול לעבר אילת. בכך אישר צה"ל כי הכלי שוגר מסוריה, ולא מהים האדום או סיני, כפי שסברו תחילה.

הבדיקה לבירור הסיבה שהכטב"ם לא זוהה בזמן מעופו, והתפוצץ על מבנה בבית ספר באילת בזמן ששהו בו ילדים, שבנס לא נפגעו, העלתה כי הוא טס דרך ירדן.

מצה"ל נמסר כי "המשטר הסורי אחראי באופן מלא על כל פעולת טרור שמבוצעת משטח סוריה. צה"ל יגיב באופן חמור לכל ניסיון לפגע בשטח מדינת ישראל".

יש לציין כי אתמול נורה גם טיל בליסטי מתימן לעבר העיר הדרומית, והוא יורט הרחק משטח ישראל, מעל הים האדום, על ידי מערכת 'חץ 3'. זו הפעם הראשונה שמתבצע יירוט מבצעי מוצלח על ידי מערכת זו. הוא מצטרף ליירוט המבצעי הראשון של מיירט 'חץ 2' בשבוע שעבר.

מערכת 'חץ 3', שמפותחת ומיוצרת במשותף על ידי מנהלת 'חומה' במפא"ת והסוכנות האמריקנית להגנה מטילים (MDA), בהובלת התעשייה האווירית, הינה מערכת הגנה אווירית מתקדמת מסוגה בעולם ליירוט טילים בליסטיים בחלל, מחוץ לאטמוספירה.

תגיות:חץ 3מלחמת חרבות ברזליירוט טילים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה