מעניין

מרגש: אושיית הרשת שינתה את שמו הלועזי של בנה - לשם יהודי. זו הסיבה

"אי אפשר לברוח מבורא עולם": אושיית הרשת שר פיטנס החליטה לשנות את שמו הלועזי של בנה הפעוט לשם יהודי, בגלל סיבה שתרגש גם אתכם

אא

מאמנת הכושר ואושיית הרשת המפורסמת שר פיטנס ריגשה השבוע את עוקביה ברשתות החברתיות כשפרסמה פוסט שבו שיתפה את הסיבה שהחליטה לשנות את שמו הלועזי של בנה ליאו בן השלוש, לשם יהודי. 

בנה בן השלוש, ליאו, קיבל את השם המדהים אליה אריה, דווקא עכשיו - בימים טרופים שבהם הרבה יהודים בוחרים בצד הנכון, זה שלא מתבייש ביהדותו, זה שמכריז קבל עם ועדה כי הוא שייך לעם היהודי בכל מאודו, ועוזב לרגע בצד את שנאת החינם, המחלוקות וחוסר האחדות. "בימים אלו, כשאנשים בעולם מסתירים את היהדות שלהם, החלטתי שזה הזמן הנכון להתקרב ולהקשיב ללב שלי, ולשנות לשם יהודי שמרגיש לי נכון וקדוש עבורו", כתבה פיטנס והוסיפה כי "כבר תקופה ארוכה שאני רוצה לשנות את השם ליאו לשם עברי-יהודי, יותר עם סממני קדושה, ואחרי שלמדתי על משמעות השמות והאותיות ביהדות, הבנתי עוד יותר את חשיבות השם והשפעתו על האדם.

"ביום הזיכרון הזה, אנחנו ננצח את החושך בזכות האור. בני ישראל שהיו במצרים נגאלו גם בזכות זה שלא שינו את שמם, ואנחנו לא נחפש לברוח מהאמת כי אפשר לברוח מהכל רק לא מבורא עולם", כתבה וריגשה. "בעזרת השם שגם אנחנו ניגאל בזכות ההתקרבות שלנו לבורא עולם".

איך משפיע שם האדם על המהות הפנימית שלו לפי היהדות? הרב זמיר כהן בשיעור שיעשה לכם סדר:

 

תגיות:שםיהודיבןמרגששר פיטנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה