חדשות בארץ

מתנדב שסייע בחילוץ גופת אור אסרף ז"ל: "רואים שיש לנו עם לתפארת"

גופתו של המטייל הישראלי אור אסרף ז"ל, שאותרה בין ההריסות בנפאל - תגיע הערב לארץ, ומחר תיערך הלווייתו ביישוב להבים. הנה מקצת הדברים המרגשים שכתב בדף הפייסבוק שלו, מתנדב שעזר בחילוץ הגופה

אא

את הפוסט המרגש הבא כתב בדף הפייסבוק שלו שלומי ענבי, מתנדב ביחידת 'עציון' - שעסקה בחילוץ גופתו של המטייל הישראלי אור אסרף ז"ל. היום (ג') בערב תגיע גופתו של אור ז"ל, ומחר בבוקר, ילוו אותו בני משפחה וחברים בדרכו האחרונה, בהלוויה שתיערך ביישוב להבים.

וכך כותב ענבי:

"תושבים יקרים. לפני שעה קלה הפקדנו כאן בנפאל פיקדון יקר מאין כמוהו בידי פטריק אסרף. יצאתי למשלחת עם אנשים מדהימים - דתיים, חילוניים, וחרדים. חברנו יחד לנזירים בודהיסטים במטרה אחת - לתת סיוע רפואי לנפגעי רעש האדמה האדיר שאירע כאן בנפאל. בשישי בלילה, בעיצומה של ארוחת שבת, קיבלנו שינוי משימה - לצאת ולאתר את אור אסרף בטרק שנקרא 'לאגנטאן'.

אור אסרף ז"לאור אסרף ז"ל

"דברים שרואים משם לא רואים מכאן. מכאן, מנפאל הרחוקה רואים שיש לנו עם לתפארת. מכאן, רואים צבא מדהים שהעמיד בית חולים שדה ברמה הגבוהה ביותר, לסיוע לעם הנפאלי. מכאן, רואים חבורת לוחמים חדורי קרב - להביא את חבר שלהם מהצוות לקבורה בישראל. מכאן, רואים קבוצת מחלצים שקיבלו קריאה ב-13:00 ובשעה 14:30 כבר היו בנתב"ג בדרך לסייע בקטמנדו הרחוקה. כאן נפגשתי עם היחצ"א בכפר הרוס, כשהם בדרך לחלץ גופת נפאלי. כאן... כאן אנחנו נראים טוב.

"כאן, אני מבין איזה תותחים אנחנו. איזה עם מיוחד, משמעותי, חזק ונאצל אנחנו. כאן, בגן העדן ההרוס הזה, אתה מבין שיש אלוקים ששומר - ושבלעדיו לא היינו מוצאים את אור. כאן, לאחר הפגישה עם האבא... כשנפרדתי מהצוות המקודש של אור, נפרדתי מהם במילים "אנחנו כולנו כאן מתנדבים, אתם בתחילת הדרך בחיים שלכם. אז כשתחזרו ארצה, כשנקבור את אור... תקבלו על עצמכם להתנדב. לתת מעצמכם לכלל ישראל. להבין שאנחנו לא לבד כאן בעולם.

"ואם נשתפר טיפ טיפה, העולם יראה אחרת. כפי שכבר לימדונו חז"ל : "עולם חסד יבנה" .כשיצאתי למשלחת חשבתי על הילדים שלי שיבינו שאבא נסע לקצה העולם לנסות לסייע לאחר. לחילוץ המורכב של אור יצאתי עם הידיעה שמחר, כשיגיעו הילדים שלי לבית הספר - יוכלו לספר שאבא שלהם יצא לחלץ יהודי יקר שלא הכיר בכלל - מסוף העולם לסוף העולם. רק כי כולנו אחים״.

צפו בסרטון הדמיה שמתאר את מקום חילוץ גופתו של אור אסרף ז"ל:

 

תגיות:נפאלרעידת אדמההרוגיםפייסבוק

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה