פעילות הידברות

כל הפרטים על המיזם של הידברות: ספר התורה לשמירה על החיילים וכוחות הביטחון

ביום ההילולא הקדוש של רחל אימנו, התחילו בהידברות בכתיבה של ספר התורה בסימן "ושבו בנים לגבולם", שכל החיילים והחטופים והפצועים, יחזרו הביתה בריאים ושלמים!

אא

בימים אלו החלו בארגון הידברות בכתיבת ספר תורה מיוחד ונדיר, ספר תורה לשמירה והגנה על החיילים וכוחות הביטחון ועם ישראל כולו. התחלת כתיבת ספר התורה היתה בהילולה של רחל אימנו, וכתיבתו תושלם עד להילולא בשנה הבאה.

את האותיות הראשונות כתבו רבנים ואנשי כוחות הביטחון, שוטרים וחיילים, ובימים אלו רבים מאנשי כוחות הבטחון מצטרפים אף הם בכתיבת אותיות. ובהידברות פועלים במתכונת מיוחדת שלכל אחד יוכל להיות חלק אישי בספר התורה.

באמצעות תוכנה מיוחדת שנבנתה על ידי מיטב המומחים, התוכנה מאתרת לכל אחד את השם שלו עם שם אמו בתוך פסוק בספר התורה, וניתנת לו היכולת לרכוש את זכויות האותיות של שמו, וככה הוא רושם את עצמו בצורה הכי אישית בספר התורה.

 

י"א חשון. יום ההילולא של האמא

כולנו אוהבים לרוץ מידי פעם להתחבא מתחת הסינור של אמא, הילדים הקטנים עושים זאת ללא בושה, הגדולים עושים זאת ברכים אחרות, או לפחות רק מדמיינים את עצמם עושים זאת.

אין דבר יותר גדול מלב של אמא, אין דבר יותר אוהב ומחבק מלב של אמא.

ודווקא השנה, דווקא בימים טרופים וקשים כאלו, כולנו רוצים הכי חזק להיכנס אצל אמא בסינור, ולעצום עיניים ולא לצאת משם.

פשוט להיות עם אמא.

 

הייחודיות של רחל אימנו

יש לנו ארבע אימהות, אבל בפועל כל עם ישראל הולך לאמא אחת, רחל אימנו.

ולא בכדי!

רחל אימנו קבלה הבטחה נצחית ומפורשת: "יש שכר לפעולתך ושבו בנים לגבולם!"

פשוט וברור.

כל צרה ומצוקה, כל בעיה וקושי, יש כתובת אחת שיש לה את ההבטחה לפעול ישועה בקלות. ובפרט כשאנו מדברים על הגלות הנוראה, על ילדים חטופים, על חיילים בעומק התופת,

"ושבו בנים לגבולם!"

 

מהפכת החיזוק של הידברות

חוד החנית של עולם התשובה והקירוב, ארגון הידברות, יצא מגדרו בימים אלו בסדרת קמפיינים ופעילויות מרגשות. עשרות משדרים חיים של אמונה וקבלות טובות, עצרות תפילה ואמירת סליחות, קריאת פרקי תהילים וסגולות מיוחדות לימים טרופים אלו.

בקו הטלפון המיוחד ובתיבת המייל הצטברו להם למעלה מרבבה של קבלות טובות, לחיזוק בשיעורי תורה ובאמונה, תפילה וצניעות, כשרות ותפילין, טהרה ושמירת שבת וכמובן אהבת ישראל מרקיעה שחקים שנשפכה מכל כיוון.

מאות אלפי החיילים שנקראו בדחיפות בהולה לחזיתות בצפון ובדרום הגיעו בלב חושש. הזוועות שהלכו והתבררו רק הגבירו את החשש, אך מהר מאד התעודדו והתחזקו, רבבות מהם דרך במצוות.

בהנחיית גדולי הרבנים הכינו פעילי הידברות ערכת הגנה רוחנית אישית לכל חייל: ציצית, שהיא השכפ"ץ היהודי הקדוש, תהילים, פיטום הקטורת וברכות השחר. בתוך שעות ספורות הועמסו על הטנדרים אלפי ערכות מיוחדות, ופיזור מיוחד החל בבסיסי הצבא השונים.

הפעילים לא ויתרו, ובאופן אישי עברו חייל אחרי חייל ומסרו לו חיבוק אוהב מעם ישראל, ואת ערכת ההגנה הרוחנית מארגון הידברות. מראה מרגש מאין כמותו היה לראות אלפי חיילים מנשקים את הציצית ומברכים עליה בהתרגשות.

 

ספר התורה הנדיר, כל אחד יכול!

כהמשך לפעילות עבור החיילים מפיקים בארגון הידברות את הפרויקט הענק, "ספר התורה לשמירה", עבור החיילים, אנשי הביטחון, החטופים או הפצועים או כל אחד מעם ישראל, וכל אחד יכול להכניס את שמו בתוך ספר התורה.

איך זה עובד? פשוט מאוד.

באמצעות המערכת המשוכללת כל אחד יכול בשיחת טלפון פשוטה עם המוקד הטלפוני המיוחד למסור את שמו ושם אמו, וככה מאתרים עבורו את הפסוק ''שלו'' עם אותיות השם ''שלו''.

ברגע שהתוכנה סימנה את האותיות כרשומות על שמו של פלוני, מונפקת עבורו מיידית תעודה דיגיטלית, והאותיות נשארו אך ורק על שמו. ובהמשך התעודה המפוארת גם מודפסת ונשלחת אליו לבית.

 

החנוכייה היוקרתית ושמן הצדיקים

במיוחד לקראת ימי החנוכה המאירים, ארגון הידברות מעניק את המתנה היוקרתית והמיוחדת, "חנוכיית ירושלים של זהב", חנוכיית קריסטל מפוארת ויוקרתית, עם טס זהב טהור 24 קראט שחרוט עליו צורתה של עיר הקודש ירושלים.

ביחד עם בקבוק שמן מיוחד, המעורבים בו שיירי שמן מ-15 קברי גדולי הצדיקים, כמו רשב"י קבר רחל, האריז"ל, האביר יעקב, הבבא סאלי ועוד. וכמו כן מעורב בו משיירי השמן של הדלקת החנוכיה האחרונה של מרן רבי חיים קנייבסקי זצוק"ל.

אז איך נרשמים?

בימים אלו ארגון הידברות פועל בכל המישורים כדי לחבק את החיילים והפליטים מהדרום והצפון, ערכות הגנה רוחניות, ציציות ותפילין, רבנים והרצאות ועוד פעילויות מיוחדות.

השותפים בפרוייקטים חשובים אלו, זכאים להירשם בספר התורה, ולקבלת התעודה היוקרתית.

או חייגו כעת 073-222-1212

תגיות:פעילות הידברותספר התורה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה