חדשות בארץ

עצרת זיכרון מרגשת במשטרה: "הנפטרים הם נשמות קדושות שירדו להגן על העם"

במשטרת ישראל קיימו עצרת זיכרון מרגשת לזכרם של 58 שוטרים ושוטרות שנפלו למען הגנת העם והארץ

(קרדיט: דוברות משטרת ישראל)(קרדיט: דוברות משטרת ישראל)
אא

עצרת זיכרון במלאות שלושים יום לנפילתם של 58 שוטרים במחוז הדרומי, התקיימה היום (שני), בנוכחות בני משפחותיהם ובמעמד מפקד המחוז. כמו כן נטלו חלק בעצרת מפקדי ושוטרי המחוז - הרב עמאר ורבני המשטרה וראשי הרשויות. בסיומו של האירוע נפתחה כתיבת ספר תורה שנכתב לזכרם של החללים וישמש את שוטרי תחנת שדרות.

מפקד מחוז הדרום, ניצב אמיר כהן שלחם כנגד המחבלים, אמר למשפחות השכולות: "לפני 30 יום, בחג שמחת תורה היו אלו שוטרות ושוטרי המחוז הדרומי שפעלו ברגעים הראשונים מול מאות מחבלים ובלמו בגופם את התפשטות מתקפת הפתע האכזרית. בחירוף נפש מנעו טבח המוני בערים וביישובים נוספים והצילו חיי אזרחים רבים מאותו גורל נורא שפקד את יישובי עוטף עזה, מוצבים ובסיסי צה"ל. שוטרי המחוז יחד עם כוחות משטרה נוספים שמו נפשם בכפם, הם הסתערו באומץ לב עם אקדחים וחימוש קל והרגו מאות מחבלים שהיו מצוידים במקלעים, טילי נ"ט, מטענים ורימונים. משפחות שכולות יקרות, לדאבון הלב מהקרב הזה יקיריכם לא שבו. הם נפלו בגבורה בעת ששימשו כיפת ברזל אנושית לאזרחי ישראל, הם היו קו החזית האחרון בהגנה על שלומו וביטחונו של הציבור".

במעמד האזכרה השתתף גם הרב שלמה משה עמאר, רב העיר ירושלים, שבהתרגשות רבה דיבר אל משפחות השכול והיתומים. הרב עמאר ציין כי "אותם לוחמים הם נשמות קדושים ומלאכים שירדו מן השמיים במיוחד לאירוע הזה, כדי להגן על עם ישראל, ומקומם במקום הגבוה ביותר מתחת לכיסא הכבוד". הרב  נשא תפילה יחד עם כלל הציבור שאותם קדושים יעתירו בעדנו בשמים ויסתיים השבר הגדול.

הרב הראשי של משטרת ישראל, נצ"מ הרב רמי  ברכיהו, ציטט את דברי ר' צדוק הכהן מלובלין זצ"ל שמהשבר הגדול ביותר צומח עם ישראל ומקבל כוחות מיוחדים לעמוד בשעות הקשות, ואילו רב מחוז דרום, רפ"ק הרב ראובן כמיל, שמלווה אישית את משפחות החללים בכאבן, ציטט את דברי הזוהר שיש לקב"ה גלימה וחקוקים עליה כל שמותיהם של ההרוגים על קידוש ה', וכאשר ה' יעשה נקמה בגויים הוא ילבש את אותה הגלימה ויבערם מן העולם.

כאמור ספר התורה יוכנס בימים הקרובים אל תחנת משטרת שדרות שהוקמה ארבעה ימים לאחר שהתחנה הקודמת נהרסה.

(קרדיט: דוברות משטרת ישראל)

תגיות:משטרהעצרת זיכרון

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה